Beoordeeld op 2 maart 2020

Goed bereikbaar hotel op een prettige centrale locatie. Vooral de lunch met zelf samen te stellen diverse soorten broodjes vinden we een aanrader. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn comfortabel en schoon. Het ontbijt is basic.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020

Alles was net niet helaas, behalve het ontbijt . Best eind van het centrum te voet!!
En vreselijke bedden die niet vast stonden. Als je tv wilde kijken, kon je niet tegen de achterwand zitten, dan verreed het bed!!!Bij het verlaten medegedeeld, ze waren hier mee bezig!! Maar dit moet je aanpakken vind ik, kan echt niet. Avondeten in het restaurant was helaas niet warm!!!

Kamertip: Bedden moeten worden vastgemaakt aan de achterwand.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 10 februari 2020 via mobiele applicatie

In de hectiek van de verhuizing zijn we hier in dit hotel een heerlijk nachtje tot rust gekomen.
Goede bedden zijn een voorwaarde tot een goede nachtrust zo is weinig lawaai er ook één. Beide zeer aanwezig hier.
Het uitgebreide zeer complete en verse ontbijt maakte ons bezoek af.
Prima kwaliteit prijs verhouding.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel voldoet aan alle verwachtingen. Personeel is uiterst vriendelijk. Ik wilde graag iets op A3 papier printen, dit was uiteraard geen enkel probleem.

Kamer is keurig netjes, gang naar de kamer toe is een beetje oud en ongezellig. Daarentegen is de kamer weer wel heel gezellig en ruim.

Mijn complimenten gaan vooral uit naar het personeel van het hotel.

Datum van verblijf: januari 2020
Maren S, Front Office Manager van Postillion Hotel Deventer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Beste Tristanb703, hier worden wij allemaal blij van :-) Ik zal je complimenten delen met het hele team. Hartelijke groet, Maren Saunier, FO Supervisor

Beoordeeld op 2 januari 2020

De kamer is knus maar bevat alle zaken die je verwacht in een kamer. Een heerlijk bed en een lekkere douche. De medewerkers waren zeer vriendelijk en gaven ons een welkom gevoel. Wel ligt het hotel ver van het centrum af (30 minuten lopen)

Datum van verblijf: december 2019

Beste Luuk23, wat fijn om dit te mogen lezen! Goed dat je lekker hebt geslapen op onze nieuwe bedden. We zijn nu bezig met het plaatsen van airco's en we krijgen Franse balkonnetjes! Het wordt dus nog beter. Beste Luuk23, we verwelkomen je graag weer! Hartelijke groet, Maren Saunier, Front Office Supervisor