“Heerlijk gegeten!!”
Beoordeling van Restaurant Mio Sogno

Restaurant Mio Sogno
Geclassificeerd als nr. 50 van 161 Restaurants in Deventer
Beschrijving: Restaurant Mio Sogno – mijn droom – heeft anno 2020 haar deuren geopend op de Brink te Deventer. Het concept van het restaurant heeft een eigenwijs karakter. Waarom? Restaurant Mio Sogno is geen doorsnee Italiaans restaurant, maar laat zich ook beïnvloeden door andere type keukens. Wij serveren authentieke Italiaanse gerechten met een twist naar andere landen. Daarbij streven wij ernaar om een z
6 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Bijzondere gerechten met een heerlijke smaak! Personeel vriendelijk & alles erg goed verzorgd!

5 augustus 2020 beoordeeld

Afgelopen weekend met een aantal vrienden gegeten. Eten was vers en zag er mooi uit. Ook de wijnen klopten bij het eten en werden goed geadviseerd. Kortom, wij komen zeker terug

5 augustus 2020 beoordeeld

Gerechten zijn overduidelijk puur en vers. De sfeer is huiselijk, gezellig en knus. Leuke en spontane bediening. Bijzonder aan dit restaurant is dat de gerechten worden beïnvloed door andere landen, dit maakt de kaart bijzonder. De wijnen zijn heerlijk en passen goed bij de gerechten. Klassiek restaurant maar net dat moderne knipoogje

2 augustus 2020 beoordeeld

Wat een aanfluiting.. je neemt aan dat een kok zijn gerechten wel proeft voor hij ze op tafel zet. Niet dus. Smaakloos eten en kleine porties. Prijs-/kwaliteitverhouding is echt niet goed hier. Bijv de salade die werd geserveerd; er zat letterlijk niks anders bij. Een zak sla kopen bij de Jumbo kan ik zelf ook wel zeg maar. Nadat we hadden aangegeven dat het eten echt niet goed was (pasta keihard) kregen we een nieuw bordje. Verder geen vragen of het nu beter was of hoe ze zich kunnen verbeteren. Lijkt me wel handig als je een nieuw restaurant hebt. Ook volle pond moeten betalen, en ben al een hele dag ziek sinds het eten.. Ik zou mooi ergens anders heen gaan.

Datum van bezoek: augustus 2020
restaurantmiosogno, Owner van Restaurant Mio Sogno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Beste Cecilea,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen.

Het betreurt mij ten zeerste dat u een minder goede ervaring bij ons heeft gehad en dat we niet de verwachte kwaliteit hebben geleverd. Onze excuses daarvoor.

De genoemde ervaringen heb ik direct met het team opgepakt. Uiteraard proeft onze kok alles wat hij meegeeft en heb na uw opmerkingen ook alles persoonlijk geproefd. Het klopt inderdaad dat u heeft aangegeven dat de pasta niet goed bereid was, hiervoor hebben we een nieuwe goed bereide portie geserveerd ter compensatie. Omdat wij u nieuwe pasta ter compensatie hebben aangeboden hebben wij verder niets gecompenseerd.

Daarbij betreuren wij het dat u niet direct contact met ons hebt opgenomen met betrekking tot uw ziekte. In dat geval hadden wij direct iets voor u kunnen ondernemen en hadden wij direct kunnen achterhalen wat de oorzaak kan zijn geweest. Gezien wij met dagelijks verse producten werken, is de kans beperkt dat het door de kwaliteit van het eten komt en een voedselvergiftiging treed meestal direct op in plaats van de dag erop.

Nogmaals onze excuses voor de onaangename ervaring bij ons restaurant.

Met gastvrije groet,
Kelvin Lubbers
Eigenaar van Restaurant Mio Sogno

25 juli 2020 beoordeeld

Het eten was heerlijk. We werden bediend door Annigje, veel verstand van wijnen en super vriendelijk. De tournedos met ratatouille en gorgonzola saus is een echte aanrader, perfect bereid door de chef Ricardo. Het is een mooi restaurant gelegen op een prachtige locatie aan de Brink. Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Restaurant Mio Sogno bekeken, bekeken ook

In Restaurant Mio Sogno geweest? Deel je ervaringen!