“Het IJssel restaurant van het IJsselhotel”
Beoordeling van IJssel Restaurant

IJssel Restaurant
Geclassificeerd als nr. 36 van 161 Restaurants in Deventer
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant van het IJsselhotel is een mooie, moderne eetgelegenheid.
De bediening is goed en enthousiast.
Met als keuze een van de fixed menu’s krijg je een keur aan heerlijke gerechtjes.
Het wijn arrangement is uitstekend passend bij het eten.

Datum van bezoek: augustus 2020

9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras van het IJssel hotel zit je heerlijk. Het oversteken van de rivier met het pontje maakt het al bijzonder. En daarna geniet je van uitzicht op Deventer, terwijl er ondertussen bootjes aan je voorbij varen.
De lunch was lekker. We kozen voor Enjoy Together, waarbij je vier verschillende vis en zeevruchten krijgt. Dat was prima. De wijn die ons voorgesteld was was echter weinig bijzonder, erg vlak van smaak. De prima koffie maakte dat weer goed. En de fijne bediening mag zeker niet onbenoemd blijven. Kortom, een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020
5 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten in mooie ambiance, een tafel buiten aan de IJssel met zicht op Deventer daar tot laat gedineerd.

De ontvangst, kamer en service is erg goed.
Het dinner is verrassend met combinaties welke je niet zou kunnen bedenken maar erg lekker.
Het gebruikte servies is van hoge kwaliteit en erg mooi.

Er was 1 minpuntje, een andere bezoekster kreeg een tafel aangewezen naast ons, zij ging absoluut niet op 1.5 meter afstand zitten.

Ik ben uit voorzorg aan de andere kant van onze tafel gaan zitten.
Verder alles erg goed.

Datum van bezoek: juli 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we hadden gereserveerd hadden we de mooiste plaats: een tafel aan het raam in de serre. Voor ons de (deze tijd zeer brede) IJssel. Het pontje dat af en aan vaart. En een heerlijke lichte lunch. Een van ons vlees, de andere vegetarisch en calorie-arm. En ondanks de ambiance en kwaliteit niet erg duur. Topmiddag

Datum van bezoek: februari 2020
18 december 2019 beoordeeld

Ik had een vegetarisch hoofdgerecht gevraagd maar de ober kwam met vis aan , met de opmerking dat dit ook wel goed zou zijn, dat viel mij tegen... Weinig origineel op het vegetarische vlak. De groenten bij het hoofdgerecht zagen er mooi uit, in blokjes maar het was zo minimaal....echt erg weinig... En geen chocolaatje oid bij de koffie... Nee, het viel mij tegen

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die IJssel Restaurant bekeken, bekeken ook

In IJssel Restaurant geweest? Deel je ervaringen!