“Prima restaurant”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 31 van 69 Restaurants in Almelo
Keukens: Belgisch, Nederlands
16 maart 2020 beoordeeld

Goede hartelijke ontvangst. De pizza's waren van uitstekende kwaliteit. Ook kun je gebruik maken van het saladebuffet.

Datum van bezoek: februari 2020

28 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten vanavond! Op een bord buiten stonden een paar andere gerechten en daarom zijn we naar binnen gegaan. Mix-schotel gehad: Lams-koteletjes, kip en Giros. Jammer dat er geen tzatziki saus bij was.

Datum van bezoek: februari 2020
10 november 2019 beoordeeld

Op vrijdagavond zonder reservering gegeten in een behoorlijk goed bezochte en modern ingerichte Italiaan. Zoutloos eten geen probleem. Mijn partner kreeg een heerlijke Pizza. Enige minpunt was de rode wijn. Allebei de geprobeerde wijnen waren niet lekker. Ze waren dan ook nog geen 4 euro. Wij zouden er best een Euro meer voor over hebben als het restaurant in betere wijn zou investeren.

Datum van bezoek: november 2019
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zin in lekker Italiaans eten dan moet je hier zijn. Mooie kaart, goede kwaliteit. Ook lekkere wijn en mooi getapt biertje tegen eerlijke prijzen.

Datum van bezoek: juni 2019
18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waardeloos we hebben op valentijnsdag om zeven uur bestel kregen om kwart voor acht pas de soep bleek unox soep te zijn ze waren er door heen hebben even snel iemand na de winkel gestuurd voor soep daarom duurde het zo lang kaar wel 4,25betalen voor een met de baas gepraat excusses gehad soep hoefde we niet te betalen inmiddels zaten we er een uur en drie kwartier hadden we ons vlees nog niet toen in de benen gegaan we wouden weg gaan zecht die bijna klaar waarop ik zij we betalen ons drank en gaan werd die boos hoefde drank niet te betalen en we mochten nooit weer komen al ket al waardelooze zaak onrespect vol personeel die sagerijnig rond loopt

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Da Roberto bekeken, bekeken ook

Almelo, Overijssel

In Da Roberto geweest? Deel je ervaringen!