“Prima restaurant”

Restaurant Wetshuys Taveerne 't
Geclassificeerd als nr. 11 van 69 Restaurants in Almelo
Keukens: Frans
16 maart 2020 beoordeeld

Op koopavond nog even heerlijk gegeten. De Aglio e olio smaakte voortreffelijk. Een gezellig restaurant met goede bediening.

Datum van bezoek: maart 2020

4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Even op een doordeweekse dag een lekkere Latte Chocolat... omdat het kan
Momenteel rustig, maar dat is fijn. Openhaard aan maakt het aangenaam en gezellig.

Datum van bezoek: maart 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunch-gelegenheid

Gezellige plek, goede bediening en zowel de kwaliteit als de hoeveelheid van de gerechten ligt boven het gemiddelde aanbod. Aanbevelenswaardig.

Datum van bezoek: februari 2020
3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag met 20 collega’s geborreld en gedineerd.
Het pand is net verbouwd en ik vind het prachtig geworden!

Het eten was smakelijk en meer dan voldoende. De prijs is ook erg vriendelijk evenals het personeel.

Na een aantal mindere ervaringen, was ik lang niet meer bij het Wetshuys geweest, maar ik ga binnenkort weer terug na deze positieve ervaring!!!

Datum van bezoek: februari 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week genoten van een heerlijke lunch op deze locatie. De bestelling was snel opgenimen maar, waarschijnlijk vanwege de drukte, de levering duurde ons een beetje te lang. Maar eenmaal geserveerd genoten we van een smakelijke lunch. Hier komen we graag weer terug...

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Restaurant Wetshuys Taveerne 't bekeken, bekeken ook

Almelo, Overijssel

In Restaurant Wetshuys Taveerne 't geweest? Deel je ervaringen!