Beoordeeld op 13 maart 2020

Kamers waren goed, personeel vriendelijk als je iets vroeg...
want ja, als je als ''gast' in een Hotel bent..behandel dan ook het persoon als dat jezelf behandeld wilt worden...vriendelijk...ene Asjebleifd en Dank je wel.... Kost nix Extra...Dus nix te klagen.
Alleen voor mij kleinkinderen mocht er wel een een hele stoere ( actie) glijbaan in het zwembad zijn.
Maar na uitleg te geven,begrepen ze dit wel, Maar de kermis was weer helemaal hun 'ding;
Was de 1ste X dat ik hei was maar nix te 'klagen'en had ik dit wel.........Even vriendelijk vrage aan de dames en heren die er rond lopen en je krijgt vriendelijk antwoord terug

Datum van verblijf: maart 2020
AgnesP310, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Beste meneer/mevrouw gintonic55,

Hartelijk dank voor uw eerste verblijf en voor het delen van uw top ervaring.

Wat fijn dat u niets te klagen heeft en heel tevreden bent. Ook voor kleinkinderen is er goed nieuws: medio zomer wordt het bad in het zwemparadijs intern vergroot en krijgen wij een spectaculaire glijbaan. Via onze site (kopje nieuws, werkzaamheden) houden wij u op de hoogte!

Heel graag tot ziens in Preston Palace.

Beoordeeld op 13 maart 2020

iets knusser zou fijn zijn, met meer hoekjes/glazen wanden.
Dan kan je meer kletsen met elkaar zonder die (herrie) van andere mensen.
Als je met een groep vrienden bent wil je toch lekker bij kletsen.

Datum van verblijf: maart 2020
AgnesP310, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Beste meneer/mevrouw famspelt,

'Nergens voor zorgen, genoeg van alles'. Wat heeft u uw all-inclusive verblijf prachtig omschreven!

Uw tip voor een knus hoekje nemen wij naast uw complimenten mee in ons werkoverleg.
Heel graag tot ziens in Preston Palace!

Beoordeeld op 12 maart 2020

service uitstekend, kamer geweldig zeer smaakvol,
locatie en voorzieningen super, personeel super geen min punten, ik was jarig mijn bed was geweldig versiert,
compliment voor de architect zeer smaakvol en mooi materiaal

Beste meneer/mevrouw knopp050,

Hartelijk dank voor uw grandiose review en van harte gefelicteerd met uw verjaardag!

Wij vinden het super leuk dat u uw feestje in Preston Palace heeft gevierd en wij geven uw complimenten door aan onze collega's en in het bijzonder aan onze architecte Annette Huijsman.

Graag tot ziens in Preston Palace!

Beoordeeld op 11 maart 2020

Wij zaten in kamer 4215. Dit is een suite. In de badkamer zat er bloed op het plafond en als je het bad leeg liet lopen hing er gelijk een echte rioollucht. Ook de handdoeken waren stuk en dat vind ik wel echt slecht. En de boter die op het buffet stond was zo hard dat hij niet te smeren was.

Beste meneer/mevrouw Elverak82m

Wat fijn dat u heeft genoten van een prima verblijf.

Heeft u de puntjes die u hier aangeeft ook ter plaatse doorgegeven? Wij willen deze namelijk heel graag checken en vragen u dan ook vriendelijk uw boekingsgegevens met toelichting te mailen naar marketing@prestonpalace.nl. Na ontvangst gaan wij direct een onderzoek starten. Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 11 maart 2020

Wij hebben ons enorm vermaakt.Goede locatie , Over alles is nagedacht .
Alles word prima in de hand gehouden .Eten is prima ,personeel is vriendelijk ,alles word netjes en snel opgeruimd.Kamers zijn netjes en schoon ,douche zijn ook uitstekend,alleen mag er wel meer biljarts zijn of er bepaalde tijd er aan geven ,moesten er lang op wachten.

Beste meneer Klaasmiedema,

Wat is het mooi dat u zich enorm heeft vermaakt en Preston Palace heeft ervaren als een fijne uitgaansgelegenheid. Hartelijk dank voor het delen van uw mooie ervaring, die nemen wij in zijn geheel mee in onze werkbespreking.

Graag tot ziens in Preston Palace!