“Moderne uitstraling”

Dock 19
Geclassificeerd als nr. 3 van 69 Restaurants in Almelo
Keukens: Nederlands
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

door het dinnerarrangement van der Valk (3 verschillende restaurants;in elk restaurant een anders deel van het 3 gangenmenu) .Ons hoofdgerecht mochten we hier nuttigen. We werden hartelijk verwelkomt, jassen netjes aangenomen. vooraf een broodje met smeersel. Toen her hoofdgerecht:biefstuk en varkensribbetjes. wat een zaligheid. goed gebakken, heerlijke bijgerechten. de rosé was ook een aanrader. de bediening is vriendelijk, vlot en laat je rustig eten. het blijkt dat dit restaurant ook van je Valk is alhoewel je dat idee niet krijgt als je hier eet. Echt een restaurant om terug te komen voor de volledige maaltijd

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Gezellige sfeer en aankleding in het restaurant.

Datum van bezoek: maart 2020
8 december 2019 beoordeeld

We hebben hier zakelijk gegeten, hadden trek en wilden snel wat eten.
Dat viel erg tegen, bediening let slecht op, trainee deed zijn best. Het is allemaal niet af, geen bordjes voor broodjes, menu kaarten bleven liggen.
Medium steak bleek raw. Duurt allemaal lang.
Wijn wel heel goed, is de hobby van een van de obers.

Datum van bezoek: december 2019
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met wijn en spijs kwamen hier het nagerecht eten. Leuke bar met leuke zitjes.
Goede afsluiting van een leuke avond dineren.

Datum van bezoek: december 2019
10 november 2019 beoordeeld

Geweldige tournedos van de grill, lekkere bijgerechten, prima wijn en dat omlijst door heel vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer? Reserveren kan ook via het Theaterhotel van Van der Valk, waar Dock 19 bijhoort

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Dock 19 bekeken, bekeken ook

In Dock 19 geweest? Deel je ervaringen!