“zalige tapas”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 19 van 69 Restaurants in Almelo
Keukens: Spaans
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

als onderdeel van ons 3 gangen arrangement vd Valk (met in diverse restaurants een deel van je 3 gangendinner) hebben we hier ons voorgerecht genoten. Ja, genoten dat was het zeker. We werden al heel vriendelijk ontvangen . er werd uitleg gegeven wat ons te wachten stond. vooraf een heerlijk stokbroodje met smeersel. en toen..... een heerlijke schaal met allerlei tapasgerechtjes.Er werd ook uitgelegd dat dectapas niet allemaal Spaans waren, maar ook Japans en Mexicaans. wat een ZALIGHEID!vlees. vis, vegetarisch , van alles wat. de bediening was geweldig en vriendelijk. zeker iets om terug te gaan als we weer in de buurt zijn.

Datum van bezoek: maart 2020

16 februari 2020 beoordeeld

Wat een ongelofelijke teleurstelling is dit restaurant , ik heb nog nooit zo slecht gegeten, alles komt regel recht uit de magnetron en ligt in 1 of ander sapje te drijven, de ossenhaas is droog en erg zout door de vieze overheersende marinade, de varkenshaas was grijs zo doorbakken , de tonijn was ijskoud en smaakloos alleen de mozzarella met tomaatjes waren lekker... na 2 rondes dus 4 tapas pp zijn we opgestapt en naar het hotel gegaan bah vies gegeten , wat een domper !

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je een keer wat anders om uit te gaan eten dan is dit een aanrader. Geweldige kaart, leuke ambiance en spontaan personeel.

Datum van bezoek: december 2019
8 januari 2020 beoordeeld

Vanavond voor het eerst wezen eten bij dit restaurant en voor de tijd eerst reviews gelezen. Deze waren niet veelbelovend en deden afbreuk aan de kwaliteit, vriendelijkheid, servies en vakbekwaamheid van dit restaurant. Wij begrijpen deze mensen dan ook niet. Wij hebben heerlijk gegeten, bediening is vlot en ze staan open voor aandachtspunten. (Zoals b.v. koffie kaart in het menu opnemen) We hebben een leuke avond gehad en dit is zeker een aanrader. Benno en Grada

Datum van bezoek: januari 2020
7 januari 2020 beoordeeld

We hadden gekozen om niet all you can eat te eten. De porties waren klein voor wat je betaalde en de kwaliteit echt niet goed. Alles lijkt klaar te staan en uit potjes te komen.
Wij komen regelmatig bij van der Valk, zowel zakelijk als privé, maar dit staat in schril contrast Ik zou er echt niet nog een keer terug gaan. De bediening was ok, maar ook niet echt heel alert en snel.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Solera bekeken, bekeken ook

Almelo, Overijssel
Almelo, Overijssel

In Solera geweest? Deel je ervaringen!