Vandaag geopend: 11:00 - 16:00
Opslaan

Manieren om Zandvoort aan zee te ontdekken
vanaf 95,47 US$
Meer info
Beoordeeld op 29 mei 2021

Tijdens ons verblijf in het NH Hotel, hebben we heerlijk kunnen wandelen op de boulevard en het strand. Ondanks de wind en af een toe een buitje. Zandvoort heeft leuke gezellige strand restaurants waar je lekker uit de wind van de zon kan genieten.
Het centrum van Zandvoort is niet groot maar wel gezellig en alles wat je nodig hebt is dicht bij elkaar. Wij gaan er zeker nog een keertje naar toe. Maar wel buiten het seizoen.

Beoordeeld op 19 mei 2021

leuk strand, leuk dorp, leuke restaurants, leuke mensen, leuk casino, mooie natuur, mooie wandelpaden

Beoordeeld op 16 mei 2021 via mobiele applicatie

Lekker fietsen naar zee, ruim 72 km. Prachtig strand en fantastische luchten. Niet erg druk, maar wel relaxed

Beoordeeld op 27 april 2021 via mobiele applicatie

Zandvoort aan Zee verveelt nooit. De vibe is daar heel gezellig en levendig. Diverse strandtendjes zijn er te vinden. Voor ieders wat wils.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 24 april 2021

Deze badplaats is de achterbuurt tuin van Amsterdam, verloederde bende
en werkelijk wat een plee figuur slaan we als we hier het formule 1 circus mogen ontvangen. Verouderde Hotelletjes en pensions die de hoofdprijs vragen
Nu in Hotel zee spiegel , op de site van booking voorzien van fraaie foto's die aardig zijn gedateerd . Oude troep en een stinkende riolering van ui de badkamer die zeker niet bijdragen tot het gewenst comfort.
De winkel straat richting het Casino waar we uiteindelijk tegen een verpauperde flat aan keken met zee zicht waarvan we afvragen waar om ze de sterk vervuilde ramen wat nog zacht is uitgedrukt niet wassen om de zee überhaupt te kunnen zien.
Eens maar noooit weer , De strandtenten bieden wel een buiten gewoon hoog niveau
die toon aangevend is in deze wereld en hopelijk krijgen zij een goed seizoen.

Datum van activiteit: april 2021