Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Opslaan

Manieren om Zandvoort aan zee te ontdekken
vanaf 96,73 US$
Meer info
vanaf 298,22 US$
Meer info
Beoordeeld op 24 april 2021

Deze badplaats is de achterbuurt tuin van Amsterdam, verloederde bende
en werkelijk wat een plee figuur slaan we als we hier het formule 1 circus mogen ontvangen. Verouderde Hotelletjes en pensions die de hoofdprijs vragen
Nu in Hotel zee spiegel , op de site van booking voorzien van fraaie foto's die aardig zijn gedateerd . Oude troep en een stinkende riolering van ui de badkamer die zeker niet bijdragen tot het gewenst comfort.
De winkel straat richting het Casino waar we uiteindelijk tegen een verpauperde flat aan keken met zee zicht waarvan we afvragen waar om ze de sterk vervuilde ramen wat nog zacht is uitgedrukt niet wassen om de zee überhaupt te kunnen zien.
Eens maar noooit weer , De strandtenten bieden wel een buiten gewoon hoog niveau
die toon aangevend is in deze wereld en hopelijk krijgen zij een goed seizoen.

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 25 maart 2021 via mobiele applicatie

Zandvoort aan zee, gezellige badplaats. Gewoonlijk een erg levende plaats, in coronatijd is het stiller en zijn de meeste winkels en alle restaurants gesloten. Gelukkig hrb je de viskramen bij het strand, waar je heerlijk wat kan ophalen.

Datum van activiteit: maart 2021
Beoordeeld op 25 februari 2021 via mobiele applicatie

Zandvoort is prima zo voor een nachtje even eruit. Stukken zijn beetje vergane glorie .. dorp hoopt natuurlijk op formule 1 evenement.

Datum van activiteit: februari 2021
Beoordeeld op 26 januari 2021

Het strand is natuurlijk altijd leuk. Viskraampjes op de boulevard. Zandvoort zelf is vanaf zee geen gezicht. Oud en vervallen.

Datum van activiteit: januari 2021
Beoordeeld op 20 november 2020

Mooie badplaats, goed onderhouden strand, leuke strandtenten, prima brede wandel boulevard. Kortom aanrader

Datum van activiteit: november 2020