“Heerlijk gyros schotel en mix schotel besteld, afgehaald (ivm corona waarschuwing) was heerlijk en veel!”

Griekse Specialiteiten Martha-zaras
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 107 Restaurants in Zandvoort
Keukens: Grieks
14 maart 2020 beoordeeld

Ontzettend lekker,vriendelijk geholpen. Eten was veel en heerlijk..lekkere salade rijst en tzatsiki en frieten

Datum van bezoek: maart 2020

23 februari 2020 beoordeeld

Met een grote groep(15 pers) komen eten. Alles was heerlijk en je proeft dat t echt vers was,een aanrader. Komen zeker weer eten als we in Zandvoort zijn.. groetjes uit Eindhoven

Datum van bezoek: februari 2020
19 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bedankt voor de gezellige avond Martha,
Heerlijk gegeten . Zalige mix vis plank maar ook vegetarisch

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekkah. Gebruiken goed vlees. Souvlaki schotel van varkenshaas. Heerlijk mals. Ontvangst heel hartelijk . Vragen of je ouzo wil ipv gewoon neerzetten. Top. Aanrader

Datum van bezoek: januari 2020
21 januari 2020 beoordeeld

Martha verzorgt haar gasten al jaren traditionele Griekse gerechten met een warme glimlach! Wanneer we met de familie naar Zandvoort gaan, kijken we altijd uit naar ons bezoekje aan haar restaurant!!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Griekse Specialiteiten Martha-zaras bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland

In Griekse Specialiteiten Martha-zaras geweest? Deel je ervaringen!