“Lunch”
Beoordeling van Lunchcafe Jut&Jul

Lunchcafe Jut&Jul
Geclassificeerd als nr. 46 van 104 Restaurants in Zaandam
Beschrijving: Voor een heerlijke en gezonde lunch of warme maaltijd kunt u bij ons terecht, maar ook voor een heerlijk kopje koffie en of een koud glas bier bent u aan het juiste adres.
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kaart en prijs kwaliteit is goed op orde bediening loopt hard voor je en is alleraardigst kom zeker terug

Datum van bezoek: maart 2020

20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier al een aantal jaar met plezier tijdens de lunch. Afgelopen jaar zelfs elke week wel een keer. Altijd gezellig met de eigenaresse die ook de bediening doet.

Elke week is er een nieuwe lunchtip, vaak met combinaties die je niet direct verwacht. Altijd lekker en veel! Naast de tip is er ook nog een behoorlijke kaart om uit te kiezen. Je zult in ieder geval nooit met ruimte in de maag de tent verlaten.

Qua kwaliteit & kwantiteit is de prijs zeer prima!

Datum van bezoek: september 2019
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten voor een eerlijke prijs, vriendelijk personeel . Gewoon top. Je voelt je hier gelijk thuis in een huiskamer gevoel.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan de lunch slechts beoordelen op een gerecht, de club sandwich. De dressing was wat vet, maar verder was het okay. De bediening was snel en vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2019
14 februari 2019 beoordeeld

Ik kom meestal in meer trendy lunchrestaurants, maar hadden dit uitgekozen omdat het dicht bij ons bezoekadres zat. Het zit in een industriegebied, De lunchkaart was echt Hollands. Ik had een zalige boerenomelet en een kruidenthee, die beide heerijk waren. Collega had een uitsmijter kaas, ook precies zo als je hem zou bedenken. Hele schappelijke prijzen en voor sla erbij moet ik dan maar naar een ander soort restaurant.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Lunchcafe Jut&Jul bekeken, bekeken ook

Zaandam, Noord-Holland

In Lunchcafe Jut&Jul geweest? Deel je ervaringen!