“Heerlijke pannenkoeken maar te veel personeel.”
Beoordeling van Cafe Restaurant De Vrijheid

Cafe Restaurant De Vrijheid
Geclassificeerd als nr. 12 van 49 Restaurants in Volendam
5 augustus 2020 beoordeeld

Bij een bezoekje aan de Dijk in Volendam hier pannenkoeken gegeten en man, wat waren die lekker. Je proefde de roomboter en ze waren precies goed gebakken.
Je zit er ruim en het is er netjes en ook de toiletten zijn netjes.
De bediening is vriendelijk maar staat het merendeel van de tijd met elkaar achter de bar te kletsen en op hun mobiel te kijken. Dus veel te veel bediening, jammer want dat is best storend als ze keihard staan te kletsen en te lachen,dit doet toch wat af aan je beleving.

Datum van bezoek: augustus 2020

22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gedineerd. Veel vis met frietgerechten voor niet te veel geld. We hadden beide friet met gefrituurde calamaris ringen. Het was lekker. Verwacht niks chiques, het is meer een eetcafé. Als toetje hebben ze wat ijs. Ik had een dame blanche, deze was ook gewoon lekker. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: februari 2020
3 februari 2020 beoordeeld

We zijn hier waarschijnlijk op fout tijdstip komen eten met groep 8 man, tijdens de life uitgezonden op groot scherm ajax wedstrijd. Maar goed aandacht nauwelijks gehad, opname na de drank duurde en duurde maar schat zeker half uur tegen de niets ziende serveersters aangekeken. Uiteindelijk zagen ze het licht en werd onze bestelling opgenomen. Het betreft hier plate service tegen schappelijke prijzen. Maar ja om dan met het bestelde waar terug te komen met nagenoeg koude gebakken aardappels is knap want erg druk was het niet voetbalkijkend publiek, en de koks incluis schat ik na deze matige prestatie. Je een biefstuk serveerd die het kleinste formaat heeft ooit gezien 4x7x1,5 cm... denk ik dat volendam toch wat meer te bieden heeft zeker wat kwaliteit betreft. Mogelijk een aanrader als er niets op tv is wat daan ook voor de keuken zal gelden denk ik.

Datum van bezoek: februari 2020
30 december 2019 beoordeeld

Maaltijden zijn matig, niet slecht, maar ook niet geweldig. Het personeel mag wat vriendelijker zijn.

Datum van bezoek: december 2019
16 september 2019 beoordeeld

Heel erg gezellig restaurant! Goede bediening en lekker eten, ook glutenvrij. Ook gezellig om in het weekend een borreltje te drinken.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Cafe Restaurant De Vrijheid bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

In Cafe Restaurant De Vrijheid geweest? Deel je ervaringen!