“Gezellig restaurant, mooi uitzicht, heerlijke gerechten en geweldige service!”
Beoordeling van Paviljoen Smit Bokkum

Keukens: Europees, Vis en zeevruchten, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 juli 2020 beoordeeld

Met ons viertjes een heerlijke avond gehad bij Paviljoen Smit Bokkum. We hadden een mooie tafel bij het raam met een riant uitzicht op het nieuwere deel van de Volendammer jachthaven. Het restaurant is heel knus en gezellig ingericht.
Een kaart met een royale keuze aan vis met vooral de specialiteit waardoor Smit-Bokkum al vele jaren wereldberoemd is: gerookte aal! Oftewel: 'lange dunne'.
Uiteraard genoten wij ook van de diverse andere vissoorten, zoals gamba's, garnalen, gerookte zalm en gerookte zeebaars.
Vriendelijke, ter zake kundige jongedames hielpen ons om de juiste keuze te maken voor wat betreft het eten en de wijn.
Toen een van ons aan tafel gezondheidsklachten kreeg werd er zeer professioneel op gereageerd, waarvoor onze dank.
We zullen niet al te lang wachten met een volgend bezoek! Graag tot ziens!

Datum van bezoek: juli 2020

30 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste restaurant van de streek. Gezellig, vriendelijke bediening, hele mooie menukaart en de lekkerste paling ooit. Een must voor visliefhebbers. Lekkere wijn gedronken bij het eten en een leuke extra was het Palingsound museum waar we even konden een kijkje nemen. Bedankt!

27 juni 2020 beoordeeld

Tijdens een zwoele zomeravond op het terras aan het water. Fantastisch lekkere gerookte visgerechten met een heerlijk wijntje

21 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen uit zuid nederland. Dus zijn als toerist in Volendam. Paling proeven dat wilden we dan ook graag. Maar niet op de super toeristische kade met op toeristen gerichte restaurants. Smit bokkum ligt prachtig aan t water in de javhthaven. De bediening was perfect.
Maar waar we voor kwamen... zo verrassend lekker. Gerookt, gebakken en gestoofden hebben we de paling gehad. Alle drie heerlijk. Gestoofd is authentiek Volendams, kregen we nog als uitleg

14 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verblijven in het Marinapark, vlak bij het restaurant. Vanwege de COVID crisis zijn alle restaurants gesloten. Smit Bokkum geeft wel de gelegenheid eten af te halen. Dit doen wij dan ook geregeld. De maaltijden zijn van uitstekende kwaliteit, we hebben nooit eerder zo lekkere vismaaltijden gegeten en dit is niet overdreven. Kortom een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2020

Reizigers die Paviljoen Smit Bokkum bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

In Paviljoen Smit Bokkum geweest? Deel je ervaringen!