99 US$
Hotels.com104 US$
Priceline99 US$
Destinia.com105 US$
Beoordeeld op 12 augustus 2021

Bijzonder hotel op mooie plek aan de boulevard en water. Attent personeel ,goed ontbijt en alkes prima geregeld. Helaas hadden wij de pech geen uitzicht te hebben. Dus ik raad een ander aan let erop en boek uitzicht op het meer. Verder alkes positief ervaren

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Mark Lankveld, General Manager van Hotel Spaander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2021

Fijn dat u bij ons was en u genoten heeft. Onze kamers met uitzicht over het meer zijn inderdaad een aanrader.
Graag tot ziens.

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Ten eerste is het parkeren er niet beter op geworden met de beach bar op het terrein, onderhoud buiten en binnen mag wel wat beter en schoner, kamer ook niet erg schoon en is wel aan een opknapbeurt toe , opklapbed voor 3e persoon van 20 jaar waar je de volle pond voor betaald vond ik echt niet kunnen,

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Mark Lankveld, General Manager van Hotel Spaander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2021

Dank voor uw verblijf. Wat jammer dat we uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. We zijn een hotel van 140 jaar oud dus verwacht inderdaad geen modern hotel. We zijn recent weer open gegaan en bezig om het hotel weer in volle glorie te herstellen. Zeker in corona tijd heeft dit enige tijd en financiele middelen nodig. De beach is juist een extra faciliteit waar veel van onze gasten deze zomer goed gebruik van maken. Dank voor uw begrip.

Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Erg mooi oud hotel. Hadden een kamer toegewezen gekregen, echter was deze niet schoongemaakt (merkte personeel zelf op) en het was al later op de avond. Goed opgelost met een upgrade. Je zit direct in het centrum. Echter was vermelding van de parking bij hotel fijn geweest, zijn veel tijd kwijt geweest aan wachten bij de stadspaaltjes.

Kamertip: Lees je goed in in parking bij hotel! Evt andere parking vragen aan hotel (parallelweg).
Datum van verblijf: juli 2021

Hartelijk dank voor uw verblijf en feedback. Op onze website staat info over het parkeren en deze wordt ook meegestuurd met de welkomstmail een paar dagen voor aankomst. Fijn dat u van de kamer upgrade heeft genoten.

Beoordeeld op 27 juli 2021

Veel zaken niet op orde, zwembad defect, tv defect, reserveringssysteem kan alleen voor 1 persoon waarna je dus later voor 2 personen moet bijbetalen. Ontbijt, eitjes koud, niet heel veel keuze, voor 17 pp niet bijzonder.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Mark Lankveld, General Manager van Hotel Spaander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2021

Wat jammer dat u niet tevreden bent. Uiteraard is het wel mogelijk om via de website te kiezen voor 1 of 2 personen.
Het zwembad is sinds onze heropening nog niet open geweest en zal voorlopig ook nog niet open gaan. Onze excuses hiervoor.

Beoordeeld op 5 juli 2021

Wat onzettend fijn dat hotel Spaander weer open is! En wat een vriendelijke ontvangst. Je voelt je zeer welkom en wordt zelfs naar je kamer gebracht!!! Ruime kamer, super schoon en prachtig uitzicht. Over het IJsselmeer,heel ruim Balkon welke wel een verfje gebruiken. Wel prima zitje. Badkamer ruim en schoon douche matig. Ontbijt HEERLIJK. Ook hier weer heel vriendelijk. Zeer ruime keus en je kan zowel binnen als bij mooi weer buiten eten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Mark Lankveld, General Manager van Hotel Spaander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2021

Hartelijk dank voor uw verblijf. Fijn dat u bij ons was. We hebben nog genoeg te doen om Spaander nog meer in haar oude glorie te kunnen herstellen maar we zijn blij te horen dat uw verblijf goed bevallen is. Graag tot een volgende keer.