“Bellisimo ”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 26 van 45 Restaurants in Lisse
Keukens: Italiaans
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zagen in de etalage van het restaurant een bord met de actie 2 pizza's voor de prijs van 1. We dachten dat het ook voor afhalen telde, maar het was een actie voor in het restaurant. Daarom zijn we een keer in het restaurant gaan eten.

Vooraf kregen we stokbrood met kniflookdip en olijven van het huis.
Ik had een pizza shoarma speciaal en mijn man een 4 soorten kaas. Natuurlijk hebben we van beide pizza's genoten. Die waren rijkelihk belegd.

Het personeel is vriendelijk en gastvrij.
Kortom weer heerlijk genoten van La Fontana.

Datum van bezoek: maart 2020

14 januari 2020 beoordeeld

Per ongeluk hier naar binnen gelopen. Werden zeer hartelijk ontvangen. Bediening was zeer persoonlijk. Hadden het daardoor hier prima naar ons zin.

Datum van bezoek: januari 2020
eric b, Eigenaar van La Fontana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Dank je wel!!

5 december 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten met een grote groep! Zowel de Italiaanse als de thaise gerechten waren heerlijk. De bediening was vlot en vriendelijk. Een gezellige sfeer tijdens het eten. Wij komen zeker vaker terug!!!

Datum van bezoek: december 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Het is lang wachten bij Fontana. De bediening kan het duidelijk niet aan. De vraag is of je bij een Italiaan of bij een Thai restaurant bent?. De entrecote was aardig maar de kipsate werd rauw van binnen gereserveerd. Een zonde. Het gerecht werd wel eens waar vernieuwd maar dit duurde wederom lang. De bijbehorende frietjes waren intussen koud geworden en nieuw bestelde frietjes zijn nooit meer aangekomen. De Italiaanse wijn was niet meer te verkrijgen en de bestelde Franse wijn had duidelijk te lang opengestaan en smaakte naar sherry.
Ik begrijp niet waar de "hoge" waardering van Fontana vandaan komt.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 augustus 2019 beoordeeld

We hebben 2 pizza’s afgehaald.
Pizza’s quatro stagione en een della chef.
Stagione was vet, dikke rubberige ham, vette salami, champignongs vers, paprika uit blik.
Della chef, vet, heel zoet shoarmavlees erop.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die La Fontana bekeken, bekeken ook

In La Fontana geweest? Deel je ervaringen!