“Altijd lekker”
Beoordeling van Trattoria Panini

Trattoria Panini
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Lisse
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Wij zijn een klein ambachtelijk familiebedrijf, dat streeft naar de pure en zonnige smaak van de Italiaanse keuken, in al zijn eenvoud. Nagenoeg al onze gerechten worden op authentieke wijze in eigen keuken bereid. Iedere dag opnieuw worden deegballen met de hand gekneed, gevormd en gebakken tot pizza’s en ciabatta’s. Kilo’s knoflook,basilicum en pijnboompitten worden in onze keuken vermalen tot heerlijk geurende verse pesto. Van soepen, sausen en sambal tot aan de tiramisu, alles huisgemaakt volgens traditioneel Italiaans recept en met uiterste zorg en de beste ingrediënten. Zo weten we zeker dat er niets inzit wat er niet in hoort. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan wij voor, en dat proef je! Buon Appetito!
26 september 2021 beoordeeld

Leuk gezellig restaurant. Menu is goed gevarieerd en hierdoor heb je altijd wel iets wat binnen jouw smaken valt. Pizza's worden vers gemaakt en dat proef je duidelijk terug. Zeker een aanrader en ik blijf er ook altijd terugkomen!

Datum van bezoek: september 2021

27 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke geurende eetgelegenheid waar we echt naar uit keken om te gaan eten. Heel veel keuze maar ik moet toch zeggen dat de pizza erg droog was. Jammer! Want het was zo veelbelovend. Er werd helaas niet tussendoor gevraagd of het smaakte en ook niet voor een extra drankje. De rekening vragen ging ook niet soepel, daar moesten we op wachten en uiteindelijk zelf maar naar de kassa gelopen.

Datum van bezoek: augustus 2021
11 augustus 2021 beoordeeld

Weekende weg in de omgeving van Lisse en omdat wij echte pizza fans zijn op zoek naar een goed Italiaans restaurant. En dat is Panini. We hebben het weekend niet 1, maar zelfs 2keer gegeten bij Panini, en dat doen we alleen als het echt goed is. Reserveren ging makkelijk online. We werden zelfs nog gebeld of we niet wat eerder wilde omdat onze tijd dicht op de sluitingstijd van de keuken zat. Personeel is zeer vriendelijk en functioneerd als een geoliede machine. En de pizza's zijn fantastisch. Als er dan toch een minpuntje gemeld moet worden dan is dat misschien dat de bodem wat aan de harde kant is, maar dat is echt zoeken naar een puntje van kritiek. De olijfolie die ze op de pizza tonno doen is ook echt geweldig. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2021
28 juni 2021 beoordeeld

Ontzettend lekker, vers, puur smaakvol eten! De (jonge) bediening heeft service en vriendelijkheid hoog in het vaandel!
Prijs kwaliteit is waanzinnig (bijna “te” goedkoop) . Grote porties.
Heerlijkste focaccia, olijven, pizza’s pasta’s. Vegetarische gerechten. Verveeld nooit!

Datum van bezoek: juni 2021
22 juni 2021 beoordeeld

Voor mij is dit een restaurantje om vaker naar terug te keren. Je kunt hier reserveren voor binnen of op het terras. Wij hadden een tafeltje op het terras dat overdekt en beschut is.
Vooraf kregen we 3 rijkelijk belegde bruschetta’s. Op de kaart staan veel soorten pizza’s en pasta’s. De pasta werd lekker heet geserveerd, was een ruime portie en de smaak top!!
Lekkere wijn erbij, goede bediening, kortom; een heerlijke avond!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Trattoria Panini bekeken, bekeken ook

Aalsmeerderbrug, Noord-Holland

In Trattoria Panini geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.