Vandaag geopend: 09:00 - 19:00

Google
Manieren om Renzy te ontdekken
vanaf 115,71 US$
Beoordeeld op 13 augustus 2021 via mobiele applicatie

Super leuke tour voor zowel volwassenen als kinderen. Leuke manier om de omgeving te verkennen. De speurtocht voor kinderen is leuk en leerzaam en de code kraken aan het einde maakt het af. Voor ons was 3 uur wel net te kort om ook ergens rustig bij een strandtent iets te drinken of eten, zeker gezien de drukte overal en je toch lang op je bestelling moet wachten. Dit hebben we dan ook niet gedaan maar was verder niet erg. Hadden zelf wat eten en drinken mee voor onderweg. Je komt wel langs een ijssalon tijdens de strand en duin tour waar je kan stoppen en een ijsje eten. Al met al echt een aanrader! Onze kinderen van 4 en 9 vonden het erg leuk!

Datum van activiteit: augustus 2021
Footprints787724, Owner van Renzy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2021

Hey Noa, Thanks voor jouw mooie review! Hopelijk zien we jullie nog een keer terug bij Renzy, bijvoorbeeld in

Beoordeeld op 10 augustus 2021 via mobiele applicatie

Erg leuke ervaring, zelf rijden met een Renault twizy, interessante wetenswaardigheden over de streek. Tijd genoeg gehad. Erg goede tips gegeven over koffiemomenten en bijzonderheden zoals betaald parkeren. Zelf de prijs is erg aantrekkelijk. Uitleg over het voertuig zeer goed en duidelijk. Kortom een echt erg leuke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: augustus 2021
Footprints787724, Owner van Renzy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2021

Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Super leuk om te doen. Alleen route mag misschien iets langer zijn. Voor de rest prima route en leuk voertuig

Datum van activiteit: augustus 2021
Footprints787724, Owner van Renzy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2021

Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Was erg leuk om te doen. Je komt langs mooie gebieden en gezellige restaurants om te stoppen. De Twizy rijdt fijn en zit ondanks de ruimte, redelijk comfortabel! Een echte aanrader!!

Datum van activiteit: augustus 2021
Footprints787724, Owner van Renzy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Thanks voor jouw mooie review! Tot de volgende keer bij Renzy!! Fijne dag verder, Team Renzy

Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Echt n leuk uitje! Duidelijke uitleg. Lekker zelf rijden in zo’n grappige twizzy. Route via navigatie erg duidelijk n voldoende tijd om bijv lekker bij n strandtent n drankje te doen. Onderweg krijg je leuke weetjes over de omgeving. Aanrader!

Footprints787724, Owner van Renzy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Thanks voor jouw mooie review! Hopelijk zien we jullie nog een keer terug bij Renzy, bijvoorbeeld in de tulpentijd ;-) Fijne dag verder, Team Renzy