“Prima gegeten, vlotte en goede bediening ”
Beoordeling van Chi-Ling

Chi-Ling
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 6 van 66 Restaurants in IJmuiden
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, vlotte en goede bediening. We hebben een Chinese rijsttafel gehad. Lokatie is vlak bij het strand en de zee.

Datum van bezoek: juli 2020

29 januari 2020 beoordeeld

Al jaren lang topkwaliteit voor ook belangrijke een faire prijs. supergoed,superlekker en niet onbelangrijk leuke goede vlotte vriendelijke lieve medewerkers.
Als je gast bent dan ben je gast !

Datum van bezoek: januari 2020
13 november 2019 beoordeeld

heerlijk eten aardig personeel mooi en netjes restaurant en druk op een maandag zegt genoeg over het restaurant

Datum van bezoek: november 2019
17 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met moderne inrichting. Opvallend vriendelijke en behulpzame bediening. Nam uitgebreid de tijd om ons te informeren. Eten was evenwel vrij basic Chinees. Prima en lekker, maar niet echt bijzonder. Misschien lag het aan de keuze voor "Mongoolse Rijsttafel".

Datum van bezoek: september 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Beste Chinese restaurant wat ik ken ! Eet nooit meer andere Chinees. Eet gemiddeld maandelijks een keer bij chi ling, of haal af en het is altijd top !

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Chi-Ling bekeken, bekeken ook

In Chi-Ling geweest? Deel je ervaringen!