“Top lekkernijen op sushi gebied”
Beoordeling van Hokkai Kitchen

Hokkai Kitchen
Geclassificeerd als nr. 1 van 66 Restaurants in IJmuiden
Keukens: Sushi, Japans
Beschrijving: Traditioneel Japans Take away. Authentieke smaken, vers bereid.
Beschrijving: Traditioneel Japans Take away. Authentieke smaken, vers bereid.
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In onzekere tijden toch een ZEKERHEID QUA KWALITEIT. Iedere keer een feestje de smakelijke hapjes van Hokkai Kitchen, ook al moet je vanwege Corona buiten wachten totdat al die heerlijkheden worden aangereikt. Complimenten voor de brigade die al dit lekkers iedere keer maakt van superverse ingrediënten. De reis vanuit Uitgeest dubbel en dwars waard. Zelfs al woont u verder weg probeer het eens. Dank nogmaals dank. Een virtuele prosit vanaf mijn kant.

16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkerste sushi die wij ooit hebben gegeten.
vooral de Tonijn was super goed!!
Echt een dikke 10!
Als ze zee egel zouden hebben zouden ze een 11 krijgen.. want ik ben daar zo benieuwd naar..
Het is niet goedkoop maar je moet hier in ieder geval 1 keer in je leven gegeten hebben.

15 maart 2020 beoordeeld

Een heerlijke lunch op een zaterdagmiddag.
We zaten aan de "bar" en konden zien wat er werd gemaakt en hoe. Een kleine keuken waar veel in gebeurd!
De smaken van alle ingrediënten zijn puur en vers. Geen ingrediënt kwam niet tot zijn recht in de ons voorgeschotelde gerechten.

De charme van Hokkai Kitchen is misschien niet een ieders smaak, de omgeving waarschijnlijk ook niet maar als je van sushi houdt... dan moet je hier langs! En het gevaar is dat je hier nog vaker terug zult komen of sushi zult afhalen. Dat kan hier namelijk ook!!

Hier kan ik goed aan wennen... of beter gezegd "verwennen"! Want ik ben nu wel verpest.

Datum van bezoek: februari 2020
7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je alleen maar heel vrolijk van worden. Vanaf onze plaats keken we in de keuken! Wat een vakmanschap en souplesse in een relatief beperkte omgeving. Alles loopt soepel en de variëteit in talen, Japans, Engels en soms ook Nederlands maakt het helemaal spannend. Geweldige gerechten met een festival aan smaken. Volgende keer gaan we voor het chefs menu want we hebben gezien welke mooie gerechten dan worden geserveerd!

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Erg lekkere sushi. We keken uit op de keuken en zagen hoe alles vers werd klaargemaakt. Erg vriendelijke bediening. We komen hier zeker terug.

Reizigers die Hokkai Kitchen bekeken, bekeken ook

In Hokkai Kitchen geweest? Deel je ervaringen!