“Sushi zoals sushi moet smaken!!”
Beoordeling van Hokkai Kitchen

Hokkai Kitchen
Geclassificeerd als nr. 1 van 66 Restaurants in IJmuiden
Keukens: Sushi, Japans
Beschrijving: Traditioneel Japans Take away. Authentieke smaken, vers bereid.
Beschrijving: Traditioneel Japans Take away. Authentieke smaken, vers bereid.
15 maart 2020 beoordeeld

Een heerlijke lunch op een zaterdagmiddag.
We zaten aan de "bar" en konden zien wat er werd gemaakt en hoe. Een kleine keuken waar veel in gebeurd!
De smaken van alle ingrediënten zijn puur en vers. Geen ingrediënt kwam niet tot zijn recht in de ons voorgeschotelde gerechten.

De charme van Hokkai Kitchen is misschien niet een ieders smaak, de omgeving waarschijnlijk ook niet maar als je van sushi houdt... dan moet je hier langs! En het gevaar is dat je hier nog vaker terug zult komen of sushi zult afhalen. Dat kan hier namelijk ook!!

Hier kan ik goed aan wennen... of beter gezegd "verwennen"! Want ik ben nu wel verpest.

Datum van bezoek: februari 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je alleen maar heel vrolijk van worden. Vanaf onze plaats keken we in de keuken! Wat een vakmanschap en souplesse in een relatief beperkte omgeving. Alles loopt soepel en de variëteit in talen, Japans, Engels en soms ook Nederlands maakt het helemaal spannend. Geweldige gerechten met een festival aan smaken. Volgende keer gaan we voor het chefs menu want we hebben gezien welke mooie gerechten dan worden geserveerd!

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Erg lekkere sushi. We keken uit op de keuken en zagen hoe alles vers werd klaargemaakt. Erg vriendelijke bediening. We komen hier zeker terug.

7 maart 2020 beoordeeld

Onze dochter wilde een keer sushi eten. En wat een geluk dat we hier terecht kwamen, uitmuntende service en heerlijk eten. We zaten er rond lunchtijd, maar dan is het gewoon een gezellige bedoeling. Prima tips van de bediening ook. Ze zorgen echt dat je het naar je zin hebt. We komen zeker terug.

2 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is pech voor de bekende sushi ketens als je bij Hokkai Kitchen bent geweest. Want bij deze all you can eat sushi fabrieken kom je niet meer nadat je een bezoek aan Hokkai hebt gebracht . Wat de chefs in IJmuiden bieden is fenomenaal. Wij kozen voor het Omakase menu. Vanaf de amuse tot en met de laatste gang was het puur genieten van wat er allemaal werd gereserveerd. Het warme tussengerecht was een verrassende en vooral smaakvolle afwisseling. De bediening is erg vriendelijk, zowel Nederlands als Engelstalig (én Japans) en neemt de tijd voor je. Wij zaten er ruim 3 uur voor een lunch. Vooraf reserveren want het aantal plekken is beperkt. Dat je in een soort cafetaria zit te eten heb je na de eerste gang niet meer in de gaten. Een 2e toilet zou erg welkom zijn.

Reizigers die Hokkai Kitchen bekeken, bekeken ook

In Hokkai Kitchen geweest? Deel je ervaringen!