“Goede koffie en lekker spullen voor erbij.”
Beoordeling van The Harbour

The Harbour
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in IJmuiden
2 oktober 2020 beoordeeld

We hebben hier leuk gezeten met uitzicht op de levendigheid van de haven en de nu gaande reconstructie in de openbare ruimte. We hebben hier goede koffie gehad. De de dingen voor erbij waren ook goed. De bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2020

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontbeten bij de harbour, goeie koffie en gezellig ontvangen. Aanrader!

Leuk voor met zn tweeën, in je eentje of met een gezelschap

Datum van bezoek: augustus 2020
20 februari 2020 beoordeeld

Lekkere chai tea latte en heerlijke hapjes en taartjes. Ik kom zeker nog een keer. Een aanrader!!!!!

Datum van bezoek: februari 2020
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie zaak en vriendelijk personeel
Top koffie. Relax sfeertje aanrader dus als je op doorreis bent of vaker wil komen

Datum van bezoek: juli 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie, thee en taartjes!!! Maar met deze hitte is de icecoffee nu even mijn favoriet!!! Lekker even relaxen met een bakkie en een boekje.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die The Harbour bekeken, bekeken ook

In The Harbour geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.