“Altijd sfeervol”
Beoordeling van Cafe 't Schippershuis

Cafe 't Schippershuis
Geclassificeerd als nr. 30 van 107 Restaurants in Hoorn
22 maart 2020 beoordeeld

Dit kleine (eet)café aan de haven stond niet voor niets model voor het lied. Het is er sfeervol, altijd gezellig en je kunt er prima eten.
Dit keer waren wij er in de tijd dat Corona al speelde maar horeca nog open was. Minder druk, maar nog steeds gezellig. Personeel is vriendelijk en toegankelijk. Geen massa erdoor stamp mentaliteit.

Datum van bezoek: maart 2020

28 januari 2020 beoordeeld

Eetcafé bij de haven met eenvoudige, maar goede kaart. Kwaliteit van eten is prima.
Sfeer in café is prettig.

Datum van bezoek: januari 2020
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg gezellige kroeg midden in Hoorn aan het water, Personeel spontaan en leuk, echt ouderwetse gezellige kroeg

Datum van bezoek: oktober 2019
18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier al veel vaker geweest, naar deze keer viel het ons tegen. De kaart was vernieuwd en helaas niet ten goede. Wij namen als 3 stokjes saté. Nog konden we niet kiezen: het was gewoon één stokje. Hij was wel iets groter dan de oude stokjes, maar echt veel minder dan de drie stokjes van voorheen. Echt jammer, zeker omdat we 18 euro ervoor echt flink prijzig vonden. Friet en sla mocht je onbeperkt bestellen, maar we kwamen voor de saté. Helaas, echt geen vooruitgang. Ik weet niet of we er nog een keer gaan eten. Het café zelf is wel onveranderd gezellig!

Datum van bezoek: mei 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk hier terecht gekomen door een wonderbox cadeau, waarbij ik het vreselijk vind om beperkt te zijn in keuze van restaurants.

Reserveren ging heel gemakkelijk, super uitleg over de wonderbox

Bij aankomst voelde wij ons direct welkom. Wat een aardig personeel wat gewoon lekker gezellig aan het werk is. Bediening was top!

Simpele makkelijke menukaart. Eten was heerlijk, precies goede porties. Leuk dat we toch hier terecht zijn gekomen!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Cafe 't Schippershuis bekeken, bekeken ook

In Cafe 't Schippershuis geweest? Deel je ervaringen!