“Heerlijk eten!”

Hendrickje Stoffels Restaurant
Geclassificeerd als nr. 19 van 112 Restaurants in Hoorn
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Hendrickje Stoffels is een Frans georiënteerd restaurant in Hoorn, met af een toe een uitstapje naar de Oosterse en Mediterrane keuken. In het bezit van een Bib Gourmand en een vermelding in het Gault Millau. Gelegen aan de Oude Doelenkade 3-5 in Hoorn. Er zijn ook arrangementen mogelijk aan boord van de Juffer van Rijn.
15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als afsluiter vanavond een lokaal pareltje opgezocht Restaurant Hendrickje Stoffels. Op de kade van Hoorn, in de strómende regen (duurde 8min) heerlijk gegeten. Voor-, hoofdgerecht en het kaas dessert van Faas was voortreffelijk. De bediening was wat slordig en had last van een regenmood denk ik; maar de chef maakte alles goed. Maandag weer in het gareel (en daar gaan we gewoon van genieten).

Datum van bezoek: augustus 2020

6 juli 2020 beoordeeld

Heel lekkere en verfijnde keuken. Vriendelijke bediening. Heel vriendelijke chef-kok. Super goede prijs/kwaliteit. Jammer dat dit onze laatste avond in Hoorn was.

Datum van bezoek: juli 2020
5 december 2019 beoordeeld

Aangezien wij met groep van 17 personen waren heb ik van te voren besproken wat de mogelijkheden waren en zodoende kwamen we uit op het Jubileumsmenu, waaruit men
toch nog een ruime keuze kon maken. Ook met de wensen van 1 vegetarier en een glutenvrij diner werd rekening gehouden.
Het werd een heel gezellige avond, lekker gegeten en gedronken en om 23.00 uur werd de terugeis naar Nibbixwoud gestart.

Datum van bezoek: november 2019
5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn vrouw na jaren weer eens terug gegaan naar Hendrickje en niet tevergeefs.

We hadden een verrassend lekker voorgerecht met verschillende vis/ garnalen en een schotel met kleine diverse hapjes. Beide hadden we de Rendang die erg lekker is maar voor mijn vrouw iets aan de pittige kant.

Het personeel is vriendelijk, vrolijk en zeer attent om je tijdig te bedienen, wat zeer prettig is. Het restaurant is ook ten goede verbeterd (sinds de laatste keer dat wij er waren) met een gezellig eigentijdse inrichting.

De prijs is wel enigszins aan de hoge kant maar door de fijne ervaring neem je dat voor lief. We komen zeker weer een keer terug.

Datum van bezoek: november 2019
28 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje Hoorn gingen we hier eten. Gelukkig hadden we gereserveerd want het liep goed vol. We zaten prachtig aan het raam. We werden heel enthousiast ontvangen. We kozen alle 4 voor het jubileummenu. 4 gangen voor de prijs van een 3 gangenmenu. 2 namen vis en 2 vlees. Het was echt lekker allemaal. En we hadd en mede door de bediening een heel gezellige avond.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Hendrickje Stoffels Restaurant bekeken, bekeken ook

Hoorn, Noord-Holland

In Hendrickje Stoffels Restaurant geweest? Deel je ervaringen!