“jaarlijks diner met Jaarmarkt Nibbixwoud bestuur”

Hendrickje Stoffels Restaurant
Geclassificeerd als nr. 19 van 112 Restaurants in Hoorn
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Hendrickje Stoffels is een Frans georiënteerd restaurant in Hoorn, met af een toe een uitstapje naar de Oosterse en Mediterrane keuken. In het bezit van een Bib Gourmand en een vermelding in het Gault Millau. Gelegen aan de Oude Doelenkade 3-5 in Hoorn. Er zijn ook arrangementen mogelijk aan boord van de Juffer van Rijn.
5 december 2019 beoordeeld

Aangezien wij met groep van 17 personen waren heb ik van te voren besproken wat de mogelijkheden waren en zodoende kwamen we uit op het Jubileumsmenu, waaruit men
toch nog een ruime keuze kon maken. Ook met de wensen van 1 vegetarier en een glutenvrij diner werd rekening gehouden.
Het werd een heel gezellige avond, lekker gegeten en gedronken en om 23.00 uur werd de terugeis naar Nibbixwoud gestart.

Datum van bezoek: november 2019

5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn vrouw na jaren weer eens terug gegaan naar Hendrickje en niet tevergeefs.

We hadden een verrassend lekker voorgerecht met verschillende vis/ garnalen en een schotel met kleine diverse hapjes. Beide hadden we de Rendang die erg lekker is maar voor mijn vrouw iets aan de pittige kant.

Het personeel is vriendelijk, vrolijk en zeer attent om je tijdig te bedienen, wat zeer prettig is. Het restaurant is ook ten goede verbeterd (sinds de laatste keer dat wij er waren) met een gezellig eigentijdse inrichting.

De prijs is wel enigszins aan de hoge kant maar door de fijne ervaring neem je dat voor lief. We komen zeker weer een keer terug.

Datum van bezoek: november 2019
28 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje Hoorn gingen we hier eten. Gelukkig hadden we gereserveerd want het liep goed vol. We zaten prachtig aan het raam. We werden heel enthousiast ontvangen. We kozen alle 4 voor het jubileummenu. 4 gangen voor de prijs van een 3 gangenmenu. 2 namen vis en 2 vlees. Het was echt lekker allemaal. En we hadd en mede door de bediening een heel gezellige avond.

Datum van bezoek: oktober 2019
7 september 2019 beoordeeld

De locatie aan de haven is prachtig, het interieur is stijlvol en gezellig. We zaten bij de deur maar dat was prima. Goede bank en stoelen. Lekker aperitief en goede wijn. Het eten wordt in het zicht klaar gemaakt door de eigenaar zelf en zijn vrouw is de gastvrouw. De gerechten zijn eerlijk en heerlijk. Niet te weinig niet te veel. Met veel liefde bereid en aandacht voor smaak en opmaak. Dessert en/of kaas een aanrader. Overzichtelijke kaart die regelmatig wordt ververst met wat gerechten buiten de kaart.
Echt genoten van dit diner.

Datum van bezoek: september 2019
28 augustus 2019 beoordeeld

Van Zandvoort terug naar huis in Tytsjerk hier het avondeten genoten. In Zandvoort te warm voor een strandtent, hier aan het water aangenaam. Verrassend menu en prettige ambiance en service. Uitstekend eten, nette porties en wijnen betaalbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Hendrickje Stoffels Restaurant bekeken, bekeken ook

Hoorn, Noord-Holland

In Hendrickje Stoffels Restaurant geweest? Deel je ervaringen!