Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 111
PricelineUS$ 112
Hotels.comUS$ 111
TravelocityUS$ 111
Orbitz.comUS$ 111
eDreamsUS$ 112
Beoordeeld op 28 juni 2022

Heerlijke ruime kamer, de suite met bubbelbad geboekt een oase van luxe in de kamer! Top kamer, leuk uitzicht, erg vriendelijk personeel. Ook het restaurant is goed. Kaart uitgebreid genoeg om een goede keuze te maken.

• Reistype: Reisde alleen
Frontoffice Supervisor, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2022

Geachte Ferry,

Dank voor het delen van uw ervaring!

Wat leuk om te vernemen dat u heeft genoten van de suite en ons restaurant.
Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

Jet
Frontoffice Shiftleader

Beoordeeld op 27 juni 2022

Heerlijke kamer in een mooi hotel op korte afstand van de triatlon Hoorn. Genoten van de ambiance, het ontbijt, het avondeten en de vriendelijke medewerkers. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Zo hoort het. Volgend jaar graag weer.

Geachte heer Riphagen,

Hartelijk dank voor uw review.

Fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons!
Wij hopen u volgend jaar weer te mogen ontvangen voor de Iron Man!

Jet
Frontoffice Shiftleader

Beoordeeld op 23 juni 2022

geen fijn verblijf. dotten haar op badkamer, versleten bank en bureaustoel. in restaurant overal erg stoffig. Koude biefstuk en kipsate was geen beste kwaliteit. Kom al jaren bij van der Valk maar deze viel erg tegen.

Datum van verblijf: juni 2022
Frontoffice Supervisor, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2022

Geachte heer Steijaart,

Hartelijk dank dat u een review heeft achter gelaten.
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is geweest.
Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen over uw verblijf en restaurantbezoek.

Jamy-Lee
Shiftleader

Beoordeeld op 21 juni 2022

We verbleven in juni 2 nachten in vd Valk Hoorn in een Superior kamer. Mooie kamer op de 9e etage.
Vd Valk Hoorn is een mooi hotel en mooie kamers. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.
De kwaliteit van het (a la carte )eten in het restaurant was niet best, dus een volgend keer eten we liever buiten de deur. Dit hotel is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan steden als Hoorn en Enkhuizen die zeer de moeite waard zijn.

Datum van verblijf: juni 2022
Frontoffice Supervisor, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Geachte wjakleijne,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij vinden het fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel en de omgeving van Hoorn.
Onze excuses dat het diner niet naar wens is geweest. Mocht u hier een inhoudelijke reactie op wensen kunt u ons dit laten weten door een email te sturen naar fosupervisor@hoorn.valk.com, met uw contactgegevens. Onze collega's van het restaurant zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Wij hopen u nogmaals bij Van der Valk hotel Hoorn te mogen verwelkomen!

Tessa
Shiftleader

Beoordeeld op 13 juni 2022

Mooi hotel. Casino en bioscoop in het hotel waar vriendelijk personeel werkt. Ontbijt zeer goed en uitgebreid. Mooie kamers met groot bad en tweepersoonsbed. Mooi uitzicht vanaf de kamer. Terras mag alleen wel langer open blijven met lekker weer vinden wij.

Datum van verblijf: juni 2022
Frontoffice Supervisor, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2022

Geachte ciskadenbesten,

Hartelijk dank voor uw mooie review!
Wij vinden het fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Momenteel is het helaas nog niet haalbaar om het terras langer open te houden in verband met personeelstekort. Om een goede service te kunnen bieden tijdens het diner, moeten we het terras helaas eerder sluiten. Wij hopen dat we dit snel hebben opgelost en dat onze gasten lekker kunnen genieten op ons terras in de avonduren.

Tessa
Junior Shiftleader