Beoordeeld op 3 augustus 2020

Prima hotel. Hoorn op wandelafstand en met de auto ben je zo in Volendam of Alkmaar. Fantastisch ontbijt en heerlijk diner. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Goed verzorgde kamer. Kortom, een aanrader voor een meerdaagse vakantie uitstap.

Datum van verblijf: juli 2020
Lianne Tool, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Beste fa844237,

Hartelijk dank voor uw positieve en leuke beoordeling.
Wat fijn te vernemen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons Van der Valk hotel Hoorn!

Wij hopen u in de toekomst zeker nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader

Beoordeeld op 3 augustus 2020

Wij hebben in juli/augustus een prima lang weekend in het Van der Valk hotel doorgebracht. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en de kamer was netjes. Het enige jammere was dat er in de ochtend en avond soms vrij lang op de lift moest worden gewacht. Voor de rest was alles tot in de puntjes geregeld en voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 2 augustus 2020

Zeer te vreden mooi hotel goede kamers heerlijk ontbijt super locatie dicht bij Hoorn centrum ook de welnes was heerlijk en mooi na een dagje zonnen heerlijke duik in het zwembad werd ook goed schoon gehouden . Zou zeker vaker gaan .

Datum van verblijf: juli 2020
Lianne Tool, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2020

Beste grooijen5,

Wat leuk om te lezen dat u genoten heeft in ons Van der Valk hotel Hoorn.
Wij waarderen uw beoordeling zeer!

Hopelijk mogen wij u weer verwelkomen.

Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader

Beoordeeld op 31 juli 2020

mooie locatie, heerlijk ontbijt, lekkere ruime kamers met top bedden. Echt een aanrader om even op te laden en te relaxen.
Mooie omgeving om te fietsen, veel bezienswaardigheden.

De prijs is wel wat aan de hoge kant.

Beoordeeld op 27 juli 2020

Twee nachten verbleven in een superior kamer. De kamer was schoon en ruim. De kamers zijn goed geisoleerd, geen last van het verkeer op de snelweg. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Medewerkers zijn zeer vriendelijk. Perfecte locatie op loopafstand van het historische centrum. Wij hebben genoten.

Datum van verblijf: juli 2020
Lianne Tool, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Beste wilmaj0s,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons van uw ervaringen te voorzien.
Wat leuk om te vernemen dat u zo genoten heeft van het verblijf.

We hopen u nog eens te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Bonnie