Beoordeeld op 15 maart 2020

We hebben een prima verblijf ervaren, zoals we van der valk herkennen, kunnen we erkennen dat deze ons weer tot op de puntjes is bevallen. Wij komen daarom ook alleen bij van der valk vanwege de klasse kwaliteit en service plus het stukje klantsegment.. dit soort hotels trekt namelijk wel een ander soort segment vanzelfsprekend aan.

Datum van verblijf: maart 2020
Lianne Tool, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Beste Strikdesmond,

Hartelijk dank voor het delen van de positieve ervaring. Fijn te vernemen dat alles naar wens is geweest, dit waarderen wij zeer.

Wij zien u graag weer terug in ons Van der Valk hotel Hoorn.

Lianne Tool

Beoordeeld op 9 maart 2020

Een erg mooi hotel met vriendelijk personeel.
Centraal gelegen/ paar auto min. van het centrum van Hoorn.
Ondanks het direkt naast de snelweg ligt, in het gebouw, maar ook op de kamers geen geluidsoverlast of hinder
Van buitenaf.
Mooi uitzicht over de stad, vanaf de 14de verdieping.
Indien druk bij t zwembad en sauna is t even wachten ivm maar 1 sauna en vrij klein voor zijn groot gebouw/ hotel.

Datum van verblijf: maart 2020
Lianne Tool, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste gast,

Leuk te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in het Van der Valk hotel in Hoorn!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gastvrije groeten,

Lieke

Beoordeeld op 7 maart 2020

Wij slapen regelmatig 1 of 2 nachten in Van der Valk Hotel Hoorn. Het hotel is prima, goede bedden en prettige bar. Het diner en ontbijt zijn oké. Van de drukke weg voor het hotel hoor je binnen niets. Alles is goed geregeld binnen het hotel. Een klein minpuntje is het vrij kleine zwembad. Hier moet je een rugnummer trekken. Naar Hoorn is het 5 minuten en naar Enkhuizen 20 tot 25 min.

Kamertip: Kies een kamer aan de achterzijde, leuk uitzicht op Hoorn
Datum van verblijf: januari 2020
Lianne Tool, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Beste kerschoten,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en het regelmatig terugkeren!
Wat fijn dat u weer een goed verblijf heeft gehad bij ons.

Wij waarderen u bezoek zeer en zien er naar uit u weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 3 maart 2020

Mooi, modern en sfeervol hotel. Vriendelijk en correct personeel. Goede keuken. Gunstig gelegen (20 minuten wandelen) ten opzichte van het mooie centrum/havens van Hoorn. Een aanrader wat ons betreft.

Datum van verblijf: februari 2020
Lianne Tool, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste Sd,

Wat fijn dat u deze beoordeling over ons heeft geschreven, hartelijk dank voor de positieve reactie!

Wij hopen u zeker nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 maart 2020

Het is een enorm drukke locatie met te weinig ruimte. Parkeren is op zaterdag in drassige gras niet makkelijk. Tekort aan ontbijtruimte, eten aan minitafel bovenop elkaar, te weinig koffiemachines. Kamers en eten verder wel prima.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste marcokanninga,

Hartelijk dank voor uw genomen moeite ons van een beoordeling te voorzien.
Uw eerlijkheid wordt zeer gewaardeerd daar wij altijd bezig zijn met verbeteren van onze service.
Wat jammer te horen dat u ons hotel als druk heeft ervaren. Door de combinatie met film, casino en hotel zijn wij inderdaad vaak druk bezocht, vooral in de vakantieperiode. Wij proberen al onze gasten een zorgeloos verblijf te geven waarin zij kunnen ontspannen en kunnen genieten, onze excuses dat dit bij u niet helemaal gelukt is.

Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling en wij hopen u zeker in de toekomst weer te mogen verwelkomen.