“Verfijnd gegeten”

Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vind het een "culinaire belevenis". Heel fijne bediening en vond het net als vorige keer, een fijne avond uit (eten)

Datum van bezoek: maart 2020

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi verfijnd eten in een fijne sfeer. Een waar feestje om hier te zijn. Laat je verrassen met het menu

Datum van bezoek: januari 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze nummer 1 van 2019!!!!
Ode aan de helaas recent overleden Lucas Rive: wat een drive, wat een enthousiasme, wat een kwaliteit!!!! Alles is top! We waren wat te vroeg (te koud voor een geplande wandeling) en wachtten even in de hal. Eerst was er een kick-off met het personeel: een soort combinatie tussen een werkinstructie, elevator-pitch en een peptalk. Daarna wist eenieder precies wat ie moest doen. Prima advies over bijpassende wijnen bij mooie gerechten. Volop zicht op de keuken waar Lucas zelf overal zicht op hield. Enorm genoten!!

Datum van bezoek: januari 2020
10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk geluncht met een prima bediening die alle tijd voor ons nam. Wij hebben dit zeker elk jaar meerdere malen op ons lijstje staan

Datum van bezoek: december 2019
22 november 2019 beoordeeld

Genoten van een heerlijke lunch. Wat een mooie gerechten. Smaak en kwaliteit in een perfecte balans. Jammer dat het gastheerschap soms te kort schoot aan tafel en meer in het bijzonder met betrekking tot onze minder valide tafelgenoot.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Lucas Rive bekeken, bekeken ook

In Lucas Rive geweest? Deel je ervaringen!