Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 102
Hotels.comUS$ 102
PricelineUS$ 102
TravelocityUS$ 102
Agoda.comUS$ 103
eDreamsUS$ 102
Beoordeeld op 10 september 2021 via mobiele applicatie

Ondanks het wat oudere hotel goed schoon. Zeer vriendelijk personeel. En bovenal een dagvers superontbijt met iedere dag wat anders speciaals uit eigen keuken. Daarnaast een eigengemaakt ontbijt voor onze hond. Door de goede bediening meer dan de drie sterren waard. Klasse !

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 2 maart 2020

Aardige ontvangst in een heel klein kantoortje.
Er is geen lift, twee trappen op. Fijne kamer, netjes schoon. Meerdere brandtrappen.
Heel prettige overnachtingen. Het restaurant naast het hotel hoorde oorspronkelijk bij het hotel, je loopt er door een tussendeur heen, handig bij regen.
Het ontbijt wordt in het restaurant aangeboden.
Hier doet zich een minpunt voor.
Alles staat uitgestald op een tafel van misschien 2 meter, vlak voor de tafels van het restaurant, in een hoek. Als er meer gasten zijn, loop je elkaar erg in de weg.
Het aanbod is beperkt, dat is niet zo erg, we aten wat we anders ook eten. Maar meerdere malen moesten de gasten vragen iets aan te vullen. Er was bijvoorbeeld een laatste ei dat helemaal gebarsten was.
Als er wat verbeterd wordt aan het ontbijt, is dit een heel prettig hotel.
Goede locatie, dichtbij het station, het busstation en het centrum. Markt voor de deur.
Let op: dit hotel is NIET op Terschelling,
maar in Hoorn NH.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 22 augustus 2019

Zeer kleine kamer en badkamer.
De kamer had een raar schuin plafond middenin wat een opgesloten gevoel geeft. Bij het douchen sta je bijna in de wc-pot.

Voor één nacht geen probleem maar het heeft weinig met comfort te maken. Gelukkig wel schoon en het personeel vriendelijk!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 mei 2019

Hier had ik liever een "goed" aan gegeven in plaats van een "zeer goed", maar die mogelijkheid biedt Tripadvisor niet.
Een hartelijke ontvangst!
Anders dan de pui doet vermoeden, is het restaurant van een andere uitbater. Weliswaar wordt hier het ontbijt geserveerd, maar lunch/diner etc. dient ter plaatse te worden afgerekend. Kan dus niet op je kamer worden gezet. Geeft op zich verder niet, als je het weet.
Mijn kamer bevond zich op de 1ste verdieping, aan de voorzijde. Een , op zich, kleine eenpersoons kamer, maar toch nog plaats voor een bureautje met stoel. Wat lastig om bij het raam te komen om deze te openen.
Verder op zich een prima matras en kussen, fijn dekbed ook.
Kamer en badkamer schoon! Goede handdoeken.
Pas wel op het opstapje als je de badkamer in of uit gaat, je kan je anders lelijk stoten.
Fijn op de kamer gids alsmede plattegrond van Hoorn te vinden.
In de gangen bevinden zich mooie prenten.
Al met al prima verblijf.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 maart 2019

Het hotel lig in een winkelstraat, in het centrum en op loopafstand van de musea en het IJsselmeer. Prima locatie dus. De kamers waren vrij klein met nauwelijks plek rondom het bed. De bedden lagen gelukkig goed en ik heb lekker geslapen.
Alle ramen waren van enkel glas, dus geluid van buiten drong makkelijk door. Gelukkig was het ´s nachts rustig buiten. Onze badkamer had echt een laagje verf nodig en het ontbijt viel tegen. De croissants waren te hard gebakken en niet lekker. Ik vermoed dat we aan de late kant waren, want er was alleen nog wit brood en het buffet werd niet meer aangevuld.

Datum van verblijf: februari 2019