Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 101
Hotels.comUS$ 101
PricelineUS$ 102
TravelocityUS$ 101
eDreamsUS$ 102
Agoda.comUS$ 102
Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is centraal gelegen. Het theater en centrum zijn op een steenworp afstand. De kamer was voldoende groot. Deze kamer heeft een grote badkamer met bubbelbad.
We werden vriendelijk door het personeel te woord gestaan. Het restaurant is gezellig ingericht. En het ontbijt is prima verzorgd. Het enige minpuntje is, is dat het nogal warm op zowel de kamer als de rest van het hotel is.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Doorsnee hotel met redelijk kamers. Helaas enig spinrag ontdekt maar dat past bij de herfst. Goed ontbijt en midden in mooi Hoorn. Prima bed en ruim voldoende handdoeken. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 april 2017 via mobiele applicatie

Op zaterdag markt in het centrum van hoorn. Daar krijg je dorst van. Dan jun je prima terecht op dit terras. Vlotte bediening, prima cappuccino. Het terras is wel heel vol gebouwd. Bij de stoeltjes aan de kant van de weg goed oppassen voor aanstormende fietsers.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 21 juli 2016

Zoals hier boven omschreven,na verscheidene keren Wervershoof (uitstekend),kregen we hier een kater,we gaan hier ook niet meer naar toe,of moeten van bekenden horen een betere ervaring te hebben.Wij hebben hier niet overnacht,maar met het nieuwe concept gegeten,en dat is ons ZEER tegen gevallen.

Kamertip: Wij hebben niet overnacht,maar de maaltijd gebruikt
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 2 juni 2016

Niet te vergelijken met de oude Keizerskroon. Broodjes niet vers. Broodje filet american zag er niet vers uit. Niet opgegeten werd er een beetje misselijk van na een hap. aangegeven aan de bediening die het mee naar de keuken nam. Bij terugkomst gaf zij aan nou het is vers binnen gekomen. Toch smaakt het echt over tijd. bediening wel erg vriendelijk.

Kamertip: Hotel is goed, maar eten toont niet fris.
Datum van verblijf: maart 2016