“Met ons vieren vanavond heerlijk gegeten in La Guapa.”
Beoordeling van Argentina La Guapa

Argentina La Guapa
Geclassificeerd als nr. 5 van 112 Restaurants in Hoorn
26 juni 2022 beoordeeld

We hadden verschillende menu's, het vlees was van een supergoeie kwaliteit en heerlijk gegrilled op de houtskool grill.
De bijgerechten waren met zorg klaargemaakt, o.a, verschillende soorten aardappeltjes, salade en groentes.
Met zorg op tafel gebracht door een zeer vriendelijke bediening.
Lekker genoeg ruimte tussen de tafels en op een warme dag toch een goed klimaat binnen.
Het beste restaurant sinds jaren voor ons.

Datum van bezoek: juni 2022

8 mei 2022 beoordeeld

We kwamen hier vrijdagavond 6 mei 2022 voor een dinetje met z'n drieën. Eerst lekker in de zon op het terrasje gezeten. We konden niet goed besluiten of we ook buiten wilden eten, of binnen. De eigenaar was tegemoetkomend, we mochten tot het laatste moment beslissen wat het werd (terwijl het intussen aardig vol liep binnen). "Tranquilo" zei hij, geruststellend. UIteindelijk toch binnen gegeten, heerlijk mals vlees met mooi sausje (los erbij), knapperige frietjes met mayonaise (idem), lekkere salade en gegrilde maiskolf. Bediening erg vriendelijk en relaxed, maar ook heel adequaat. Het was een bijzonder plezierige ervaring!

Datum van bezoek: mei 2022
8 november 2021 beoordeeld

Vandaag heerlijk gegeten bij het Argentijnse restaurant La guapa. Zeker een aanrader. Top vlees!! Het personeel ook erg vriendelijk en een leuke eigenaar.

Datum van bezoek: november 2021
12 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten met 5 personen. Ossenhaas en entrecote zeer sappig en mals. Niet te overtreffen. Leuke en nette bediening en gezellige sfeer. Ook desserts zeer lekker. We hebben genoten

Datum van bezoek: september 2021
31 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie menukaart met veel keus.
Kwaliteit van het vlees niet te overtreffen, erg mals, goed bereid, heerlijke smaak! Bijgerechten, veel keus en echt lekker.
Erg vriendelijk personeel, prettige ontspannen sfeer.
Wij gaan hier zeker nog een keer heen!!

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Argentina La Guapa bekeken, bekeken ook

In Argentina La Guapa geweest? Deel je ervaringen!