“Ver uit beste steak restaurant uit Hoorn”
Beoordeling van Argentina La Guapa

Argentina La Guapa
Geclassificeerd als nr. 6 van 105 Restaurants in Hoorn
8 november 2021 beoordeeld

Vandaag heerlijk gegeten bij het Argentijnse restaurant La guapa. Zeker een aanrader. Top vlees!! Het personeel ook erg vriendelijk en een leuke eigenaar.

Datum van bezoek: november 2021

12 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten met 5 personen. Ossenhaas en entrecote zeer sappig en mals. Niet te overtreffen. Leuke en nette bediening en gezellige sfeer. Ook desserts zeer lekker. We hebben genoten

Datum van bezoek: september 2021
31 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie menukaart met veel keus.
Kwaliteit van het vlees niet te overtreffen, erg mals, goed bereid, heerlijke smaak! Bijgerechten, veel keus en echt lekker.
Erg vriendelijk personeel, prettige ontspannen sfeer.
Wij gaan hier zeker nog een keer heen!!

21 augustus 2021 beoordeeld

Mooie inrichting en geweldig behulpzaam personeel
Heerlijk gegeten en het vlees was van sublieme kwaliteit.
Kortom een aanrader

17 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten, waarschijnlijk beste stuk vlees wat we ooit hebben gehad. Daarnaast snelle service en een hele fijne bediening van personeel. Het was een heerlijke ervaring.

Reizigers die Argentina La Guapa bekeken, bekeken ook

In Argentina La Guapa geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.