“Lekkerste vlees, gezellig, fijne bediening”
Beoordeling van Argentina La Guapa

Argentina La Guapa
Geclassificeerd als nr. 6 van 109 Restaurants in Hoorn
31 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie menukaart met veel keus.
Kwaliteit van het vlees niet te overtreffen, erg mals, goed bereid, heerlijke smaak! Bijgerechten, veel keus en echt lekker.
Erg vriendelijk personeel, prettige ontspannen sfeer.
Wij gaan hier zeker nog een keer heen!!

21 augustus 2021 beoordeeld

Mooie inrichting en geweldig behulpzaam personeel
Heerlijk gegeten en het vlees was van sublieme kwaliteit.
Kortom een aanrader

17 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten, waarschijnlijk beste stuk vlees wat we ooit hebben gehad. Daarnaast snelle service en een hele fijne bediening van personeel. Het was een heerlijke ervaring.

1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gegeten in dit Argentijnse restaurant. Het vlees was heerlijk mals. Goed gekruid. De gebakken aardappeltjes in room waren heerlijk. De bediening was top.

Op alle fronten een voorbeeld voor de Horeca.

Datum van bezoek: juli 2021
5 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker gegeten, voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk. Kwaliteit en bereiding van het vlees was top en mijn man is erg kritisch! Hele vriendelijke bediening en eigenaar. Gezellige sfeer. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeer zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Argentina La Guapa bekeken, bekeken ook

In Argentina La Guapa geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.