“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Argentina La Guapa

Argentina La Guapa
Geclassificeerd als nr. 6 van 109 Restaurants in Hoorn
21 augustus 2021 beoordeeld

Mooie inrichting en geweldig behulpzaam personeel
Heerlijk gegeten en het vlees was van sublieme kwaliteit.
Kortom een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2021

17 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten, waarschijnlijk beste stuk vlees wat we ooit hebben gehad. Daarnaast snelle service en een hele fijne bediening van personeel. Het was een heerlijke ervaring.

Datum van bezoek: augustus 2021
1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gegeten in dit Argentijnse restaurant. Het vlees was heerlijk mals. Goed gekruid. De gebakken aardappeltjes in room waren heerlijk. De bediening was top.

Op alle fronten een voorbeeld voor de Horeca.

Datum van bezoek: juli 2021
5 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker gegeten, voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk. Kwaliteit en bereiding van het vlees was top en mijn man is erg kritisch! Hele vriendelijke bediening en eigenaar. Gezellige sfeer. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeer zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2021
13 februari 2021 beoordeeld

Nu de lockdown ons niet toestaat uit eten te gaan, halen we nu bij ons favoriete restaurant! Het eten wordt keurig verpakt en kan gelijk opgediend worden.Wijntje erbij en puur genieten! Het water loopt je in de mond zo mals is het vlees. Onze avond kan niet meer stuk. Dank voor de goede service en fantasisch lekker eten. Weer een dikke 10!

Datum van bezoek: februari 2021

Reizigers die Argentina La Guapa bekeken, bekeken ook

In Argentina La Guapa geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.