“Aanrader voor de verfijnde vleeseter”
Beoordeling van Argentina La Guapa

Argentina La Guapa
Geclassificeerd als nr. 6 van 109 Restaurants in Hoorn
1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gegeten in dit Argentijnse restaurant. Het vlees was heerlijk mals. Goed gekruid. De gebakken aardappeltjes in room waren heerlijk. De bediening was top.

Op alle fronten een voorbeeld voor de Horeca.

Datum van bezoek: juli 2021

5 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker gegeten, voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk. Kwaliteit en bereiding van het vlees was top en mijn man is erg kritisch! Hele vriendelijke bediening en eigenaar. Gezellige sfeer. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeer zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2021
13 februari 2021 beoordeeld

Nu de lockdown ons niet toestaat uit eten te gaan, halen we nu bij ons favoriete restaurant! Het eten wordt keurig verpakt en kan gelijk opgediend worden.Wijntje erbij en puur genieten! Het water loopt je in de mond zo mals is het vlees. Onze avond kan niet meer stuk. Dank voor de goede service en fantasisch lekker eten. Weer een dikke 10!

Datum van bezoek: februari 2021
2 februari 2021 beoordeeld

Besteld derde kerstdag. Heerlijk eten, vriendelijke eigenaar. Kreeg een heerlijke fles chardonnay cadeau. Gaan zeker vaker bestellen of daar eten.

Datum van bezoek: december 2020
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, super malse ossenhaas, lekkere entrecote, heerlijke voorgerechten en toetjes, alles was heerlijk
Vriendelijke eigenaar en dame van de bediening.
Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Argentina La Guapa bekeken, bekeken ook

In Argentina La Guapa geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.