“Geweldig”
Beoordeling van El Gaucho

El Gaucho
Geclassificeerd als nr. 12 van 104 Restaurants in Hoorn
4 weken geleden beoordeeld

Geweldig restaurant. Hier zien ze ons vaker. Schoon, lekker en gastvrij. Vriendelijk personeel. Goed advies bij vragen. Je voelt je welkom en het eten is goed. Leuke kaart.

Datum van bezoek: juni 2020

13 juni 2020 beoordeeld

We wisten niet wat we verwachten konden van dit restaurant omdat we hier voor een paar dagen op vakantie waren. Wij gaan echt regelmatig eten in restaurants van goedkoop tot duur, maar El Gaucho heeft ons verrast... Gewoon top! Van bediening tot aan de gerechten. Bediening heel vriendelijk, attent en hard werken. En de kok tja.. Een kok die weet waar die mee bezig is echt gewoon goed!

E. B.

Datum van bezoek: juni 2020
10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze restaurant heb heerlijk vlees en di eigenaar is en topper. Altijd lekker eten bij Al gauco is echt een aanrader. Tot gauw

Datum van bezoek: januari 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Wij hadden iets te vieren en als verrassing voor mijn partner, had ik gekozen voor El Gaucho aan de Dubbele Buurt. Onbekend maakt onbemind, maar na deze ervaring komt El Gaucho toch boven aan ons lijstje met vaste plekjes. Heerlijk eten, vlees perfect bereid en smakelijk, heerlijke bijgerechten en chumicurri. De serveerster was niet alleen vriendelijk maar had ook oog voor detail, perfect. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2020 beoordeeld

personeel is heel vriendelijk. Ik mocht een wijntje proeven wat ik niet kende, goede service personeel kwam elke keer vragen/kijken of alles naar wens was ze waren zeer attent en vriendelijk eigenaar kwam een babbel maken met ons leuk kort gesprek gehad dit geeft ons the special treatment gevoel wat erg gewaardeerd wordt door mij, vlees is van zeer zeer goede kwaliteit, goed gegrilde vlees, wij aten medium rear vlees en het was echt uitstekend gegrild !! overall is alles gewoon uitstekend !! Ik kom zeker weer terug !!.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die El Gaucho bekeken, bekeken ook

In El Gaucho geweest? Deel je ervaringen!