Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 112
eDreamsUS$ 112
Agoda.comUS$ 112
FindHotel
Beoordeeld op 2 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is geen hotel, maar een bed & breakfast. Niets mis mee, maar je moet wel je verwachtingen aanpassen. Alle positiviteit in andere reviews kan ik niet helemaal plaatsen. Ja, de eigenaars zijn vriendelijk, ja het is schoon; maar het is niet wat ik bij deze extreem hoge beoordelingen verwacht. Positief is zeker de prijs, misschien had dat argwaan moeten wekken.
Het ligt in de binnenstad van Hoorn naast de ANWB winkel. Mooi centrale locatie, alleen parkeren kan zeker op zaterdag moeilijk zijn.
Wij verbleven in een zogenaamd luxe kamer. Groot is niet hetzelfde als luxe. De kamer is qua oppervlakte riant en ligt boven de ontbijtzaal, met uitzicht op het terras. Uitzicht moe, sluit je de gordijnen. Helaas zijn de gordijnen niet lichtdicht, in januari geen probleem, maar in de zomer lijkt me dat hinderlijk. Het is een oud pand en dat merk je aan de verwarming of eigenlijk het gebrek eraan. Het bleef urenlang ijskoud in de kamer, terwijl de verwarming vol open stond. De badkamer is basic, wel schoon, alleen weinig sfeervol, beetje ziekenhuisachtig. Helaas wel een barst in de wastafel en de toiletbril.
Dan het ontbijt; dit is het cliché zoals je dat op televisie ziet bij Bed & Breakfast. Het is alsof je oma flink uitpakt met ontbijt: “vers” afgebakken Lidl broodjes, Lidl yoghurt en koffie uit de pruttelpot. Het voelt niet erg ontspannen als de eigenaresse in hoekje de krant leest terwijl jij met je vrouw als enige in de eetzaal zit te eten. Je voelt je afgeluisterd, zal niet zo zijn, maar het is een gevoel. Als persoon ben ik introverte individualist en waarderen de anonimiteit van een hotel; dit voelde voor ons ongemakkelijk alsof we een praatje zouden moeten beginnen.
Beoordeling: 2 uit 5.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2016

Het hotel is gelegen in het centrum van Hoorn. De ingang is klein en het hotel begint op de eerste verdieping. Maar dan is het ook voor elkaar. Daar is de keuken, het grote dakterras, met relexstoelen. Kamer 1 is ook op deze verdieping. Alles goed verzorgd. Prima bed een heel nette badkamer met inloopdouche en toillet. De kamer is ruim en voorzien van tv, wifi internet, koffie en thee faciliteiten. Al met al een pluim voor de eigenaren. Het adres is Breed 23 Hoorn

Kamertip: Uitzicht van kamer 1 is op het dakterras. Voordeel is dat het een erg rustige kamer is. Geen verkeers lawaai.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotelletje, 5 kamers. Zeer gastvrije vriendelijke eigenaars. Alles kan en mag. Mooie schone ruime kamer. Nette badkamer met een fijne inloopdouche.
Er is voor gemeenschappelijk verblijf een groot en sfeervol dakterras. Het ontbijt is ruimvoldoende en goedverzorgd. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 3 april 2016

de Posthoorn is een heel leuk en klein hotel (5 Kamers) midden in het leuke en karakteristieke plaatsje Hoorn ,op zaterdag is er een markt die geheel door het stadje loopt.Behoorlijk veel parkeerplaatsen tegen betaling ,wij stonden bij de schouwburg en konden vandaar uit de stad in

Kamertip: room number 1 op de eerste verdieping naast de ontbijtkamer
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 24 november 2015

Uit stekend hotel, met ruime kamers.
Een aan niets ontbrekend ontbijt
De eigenaresse uiterst behulpzaam bij het reserveren van een restaurant.
Dit alles voor een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Een aanrader.

Datum van verblijf: november 2015