“Heerlijk gegeten, wat een fijne gastheer”
Beoordeling van Restaurant Robert

Restaurant Robert
Reserveer een tafel
vr 5/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 27 van 167 Restaurants in Hilversum
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Beschrijving: In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!
11 oktober 2020 beoordeeld

Gisteravond met zijn tweeën heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Mooie kaart en bijpassende wijnen en een gastheer met een scherp oog voor detail maar ook tijd voor een leuk gesprek. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: oktober 2020

26 september 2020 beoordeeld

Het restaurant ligt op een prachtige lokatie en is van binnen warm en gezellig ingericht. Zeer vriendelijke bediening. Het eten was goed, het linzen stoofpotje helaas een beetje aan de saaie kant. We kozen voor het 3 gangen menu en dat kon je via de kaart zelf samen stellen. Achteraf zagen we op de rekening dat er voor het nagerecht (kaasplankje) per persoon 5 euro aan extra kosten bij gezet was. 5 euro op een 3 gangen menu van 39 euro is in verhouding erg veel. Ik lees hier dat wij niet de enige zijn die het niet netjes vinden dat dat niet vermeld is.

Datum van bezoek: augustus 2020
23 juli 2020 beoordeeld

Gezellig gegeten met een vriendin. Het restaurant ligt mooi in het groen en heeft een heerlijke kaart. De gastheer is zeer vriendelijk. Zeker de moeite waard om een keer te eten. Ook corona proef.

Datum van bezoek: juli 2020
21 juli 2020 beoordeeld

Wat een ontzettend leuke locatie!!! Pràchtig gelegen, mooi in 't groen. En een zeer attente gastheer. Echt een aanrader dus wij komen zeker terug!!!

Datum van bezoek: juli 2020
3 juli 2020 beoordeeld

Ferenc je zit niet alleen op een toplocatie,maar alles klopt bij jou. Je bent een ongelooflijke goede en vriendelijke gastheer en er wordt ook met passie gekookt. De wijnen zijn verrukkelijk en ik kom snel weer genieten bij jou. Je bent je mooie naam meer dan waard. Puskas, de grootste Hongaarse voetballer aller tijden zou zeer graag jouw gast willen zijn even als Cruyff en gelukkig ook vele gewone mensen zoals ik.
Kerel ik houd van je en tot gauw.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Restaurant Robert bekeken, bekeken ook

In Restaurant Robert geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.