“Heerlijk restaurant”

di 9/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 27 van 167 Restaurants in Hilversum
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Beschrijving: In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!
23 juli 2020 beoordeeld

Gezellig gegeten met een vriendin. Het restaurant ligt mooi in het groen en heeft een heerlijke kaart. De gastheer is zeer vriendelijk. Zeker de moeite waard om een keer te eten. Ook corona proef.

Datum van bezoek: juli 2020

21 juli 2020 beoordeeld

Wat een ontzettend leuke locatie!!! Pràchtig gelegen, mooi in 't groen. En een zeer attente gastheer. Echt een aanrader dus wij komen zeker terug!!!

Datum van bezoek: juli 2020
3 juli 2020 beoordeeld

Ferenc je zit niet alleen op een toplocatie,maar alles klopt bij jou. Je bent een ongelooflijke goede en vriendelijke gastheer en er wordt ook met passie gekookt. De wijnen zijn verrukkelijk en ik kom snel weer genieten bij jou. Je bent je mooie naam meer dan waard. Puskas, de grootste Hongaarse voetballer aller tijden zou zeer graag jouw gast willen zijn even als Cruyff en gelukkig ook vele gewone mensen zoals ik.
Kerel ik houd van je en tot gauw.

Datum van bezoek: juni 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een matige ervaring. Toch meer van verwacht. In de bediening stond 1 persoon wat opzich niet erg is maar wel als het druk bezocht is. Ik neem aan dat dit de eigenaar was.

Het ontvangst was hartelijk en de menukaart was breed als het gaat om keuze. Alleen de hoeveelheid verschillende desserts vielen tegen.

Als voorgerecht had ik de bonbon van zalm. Dit smaakte uitstekend en de presentatie was ook goed.

Als hoofdgerecht had ik de entrecote. Dit viel mij toch ietwat tegen. Geen lekkere saus erbij en ook was het vlees meer well done dan medium rare zoals ik verzocht had.

Als dessert had ik de kaasplank. Ook hier was niks op aan te merken alleen wel belachelijk dat hier nog 5 euro extra voor wordt gerekend.

De porties waren klein, zoals te zien op de foto’s

Tijdens ons diner werd er geen een keer gevraagd of het naar onze zin was en of alles smaakte. Dit was toch ook weer een minpunt.

Verder nog een aantal kleine details, in een vrij duur restaurant vind ik het vreemd dat er geen bier op de tap aanwezig is, maar alleen in flesvorm. Tevens wordt het bier geschonken in een wijnglas wat volgens mij ook niet helemaal zo hoort.

Ik ging hier eten in verband met de verjaardag van mijn opa en er werd niks bijzonders voor gedaan zoals een speciaal dessert of iets anders. Dit was ook wederom een teleurstelling.

Alle bovengenoemde punten samengevat is een matige ervaring het juiste woord voor dit restaurant. Ik hoop dat er wat met mijn opmerkingen gedaan wordt.

Datum van bezoek: juni 2020
27 februari 2020 beoordeeld

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Op de menukaart staat voor ieder wat wils en wij kregen een goed advies over de wijnen. Een echte verwennerij om hier te eten. Het personeel doet er alles aan om je een heerlijke avond te geven. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant Robert bekeken, bekeken ook

In Restaurant Robert geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.