“Wat een verwennerij!”

di 9/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 27 van 167 Restaurants in Hilversum
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Beschrijving: In een prachtige bosrijke omgeving ligt deze culinaire parel verscholen. Om niet te verdwalen in al het groen heb je wellicht een geavanceerd navigatiesysteem nodig, maar dat is juist de charme van Restaurant Robert. Bovendien word je na aankomst rijkelijk beloond met de meest heerlijke gerechten die door de chef op tafel worden getoverd. Culinaire kunstwerkjes die je bijna een schuldgevoel bezorgen als je je tanden erin zet. Maar óh wat is het lekker! Laat je hier heerlijk in de watten leggen en geniet van een lunch of diner op hoog niveau!
27 februari 2020 beoordeeld

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Op de menukaart staat voor ieder wat wils en wij kregen een goed advies over de wijnen. Een echte verwennerij om hier te eten. Het personeel doet er alles aan om je een heerlijke avond te geven. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: februari 2020

8 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer hier gegeten. Locatie is natuurlijk top, maar eigenlijk niet heel bekend. Lekkere rustige zaak, ietwat oubollig, maar je zit lekker. Vrij kleine kaart maar wat er op staat is goed. Behoorlijke wijnkaart ook. We hebben gewoon lekker gegeten en gedronken. Prijs/kwaliteit is dik in orde. We gaan zeker terug komen.

Datum van bezoek: januari 2020
12 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

11 december 2019 gegeten bij Restaurant Robert. We kozen een 4 gangen menu van de chef met wijnarrangement.

Eten was heerlijk. Gerechten zijn mooi opgemaakt. Er zijn altijd meerdere smaken op het bord. Wijnen waren goed en bijpassend. De bediening was bescheiden in zijn toelichting bij het plaatsen van de gerechten. Het restaurant ligt mooi in een bosrijke omgeving. Interieur kan een wellicht een update gebruiken, maar komt nu in kerstsfeer nog prima uit.

Een aanrader als je van goed eten houdt zonder opsmuk (bijv. interieur en verkoopverhalen door bediening) naast het eten.

Datum van bezoek: december 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gelegen in het bos. Lang gedacht ‘daar moet ik eens heen’. Restaurant matig onderhouden. Vriendelijk geholpen.
Niet vriendelijk geprijsd! Bij hoofdgerecht apart betalen voor frites en bakje salade! Frites lauw en salade niets om het lijf.

Datum van bezoek: juli 2019
19 mei 2019 beoordeeld

Weer eens heerlijk gegeten bij Restaurant Robert. Vriendelijk personeel en een leuke plek. Ook buiten zitten als het lekker weer is, is fantastisch. Een aanrader!!!!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Restaurant Robert bekeken, bekeken ook

In Restaurant Robert geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.