“Verjaardag”

Keukens: Sushi, Aziatisch, Japans
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben daar met zijn 6en gegeten. Alles was heel erg lekker. Vriendelijke bediening. Werd vlot geserveerd en op de juiste temperatuur.

15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was vanavond veels te druk om nog goed bediend kunnen worden Dat hadden zij zelf ook door en daarom krijgen wij toch steeds een glimlach en een vriendelijke bediening. complimenten voor de bediening

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt super lekker, de sushi is perfect en het word snel gebracht. Dit restaurant gaat zeker met de tijd mee, want je kan je eten bestelling via een Ipad, super handig! Over het eten de sushi is echt lekker. Het mag misschien wel een Sushi restaurant zijn maar, het ijs is ook heilig!

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is aardig! Echter hadden we sneaky gevraagd of mijn vriend een sterretje in zijn ijsje mocht krijgen voor zijn verjaardag. Dit waren ze vergeten :-( Verder heerlijk eten en goede locatie

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ene gerecht Is lekker het ander onsmakelijk en beter als je het zelf maakt.
Bij Sumo Hilversum moet je een beetje weten wat er lekker Is om te bestellen.
In het eten word heel veel zout toegevoegd.. als je hier eet zal je teveel zout binnen krijgen dan dagelijks voor je gezondheid aanbevolen. Ik en mijn vriendin hadden een onverzadigbare dorst van het eten hier.

Concept:
Ga zitten. Man legt uit hoe tablet werkt en eten bestellen maar. 5 gerechtjes maximaal p.p. per ronde. Tussen elke ronde 15 minuten wacht tijd wat niet werd uitgelegd..
Ik keek op de al carte kaart waar ik "spelregels" ontdekte die niet door de bediening waren uitgelegd.
3 Euro per niet opgegeten gerecht en 1 Euro p. Stuk voor elk item dat je niet opeet. (Ongeacht of het niet te eten Is dus.. dus met veel tegenzin een aantal zeer smerige en smaakloos gerechten moeten eten)
Wil je drinken? Zwaaien met je handje.. zwaai je een ongeluk.. er gebeurt niets er komt niemand.
Op de kaart stond dat 1 drankje bij het All You can eat gratis was. Onzin.. 7 Euro betalen voor 2 x water?!!.
We hebben achteraf maar ergens anders gedronken.
Ook stonden er online meer gerechten in het All You can eat die op de tablet niet aanwezig waren bv de cheesecake in het dessert menu.

Hoogtepunten:
Fruit salade met kokossaus
Tempura courgette
Crispy Mayo
Zeewiersalade
Teriyaki stokjes (wel heel zout)

Smerig/smaakloos:
Sesam ballen
Octopus
Garnalen mix met saus (diepvries voer?)
Tempura garnaal (smakeloos. Droop van het vet)
Gefrituurde zalmsushi

Reizigers die Sumo Sushi & Grill Restaurant bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Sumo Sushi & Grill Restaurant geweest? Deel je ervaringen!