Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 111
Aanbieding bekijken
Hotels.com
Booking.com
US$ 111
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 111
PricelineUS$ 111
TravelocityUS$ 111
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (212)
Beoordelingen filteren
212 resultaten
Waardering van reizigers
26
71
54
47
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
26
71
54
47
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 212 beoordelingen
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

We waren na al die weken thuis wel toe aan een uitstapje en vonden dit hotel in de buurt van de familie en onze vroegere woonplaats, makkelijk te vinden, gratis parkeren, ingericht voor fietsliefhebbers met een afsluitbare fietsenstalling.
De Kamer is wat klein, maar de badkamer prima met een inloop douche, we hadden uitzicht over de daken. De bediening op het terras meer dan vriendelijk. Vooral Annemarie heeft ons hart gestolen! Het diner was prima, al vond ik de “ versiering” van het dessert afdoen aan de kwaliteit van het gerecht.
Het was een superervaring waar we weer een tijdje op kunnen teren!

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank aokHeerlen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Chelsey Chloë Vinke, Owner van Amrâth Hotel Lapershoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Beste gast,
Hartelijk dank voor het geven van een reactie naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
Fijn te horen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet,
Susanne KOene
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2020

Ideale locatie. Prima hotel. Personeel zeer vriendelijk. Compliment, dat zij met zo weinig mensen het de gasten enorm naar het zin maakten. Kamer, lunch, terras en ontbijt uitstekend verzorgd.
Een aanrader. komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2020
1  Bedank Lilian J
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Chelsey Chloë Vinke, Owner van Amrâth Hotel Lapershoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Beste Lilian,
Dank u wel voor uw prachtige review naar aanleiding van uw verblijf. Wat ontzettend fijn om te horen!
Wij hopen u snel weer in de toekomst te mogen ontvangen!

Met vriendelijkew groet,.
Susanne Koene
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juni 2020

Goede service en vriendelijk personeel. Ondanks de coronacrises was het het plezierig om in het hotel te verblijven. We hadden een arrangement met een verrassingsdiner. Het eten was verrassend goed. De kamer was schoon en ruim met een ruime badkamer.

Kamertip: Ruime kamer en badkamer
Datum van verblijf: juni 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank AdrieBoerrigter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Chelsey Chloë Vinke, Owner van Amrâth Hotel Lapershoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Beste heer en mevrouw Boerrigter,

Hartelijk dank voor deze mooie review naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
We zijn blij te horen dat alles zo naar wens is geweest en hopen u snel weer in de toekomst te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groet,
Susanne Koene
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 februari 2020

Hier terecht gekomen met een Bongobon. Eénmaal aan het hotel na een dagje shoppen in Utrecht kwamen we terecht op een eer ruime gratis parking, vonden we al top, gratis parking. De receptioniste was juist op wandel en kwam ons tegen en zag valiesjes en vroeg, is het om in te checken, ja dus, ging onmiddellijk mee om dit te doen.
Kamers waren zeer ok, alles werkte perfect.
Restaurant gereserveerd en ook daar ok. Spijtig bij aperitief (gin en cava) dat er geen versnapering gegeven werd. Soep besteld was zeer lekker en origineel gevonden met dat stukje brood.
De zoveel besproken eend was ook voor ons dus de maaltijd. Geen probleem mee, genoeg gekregen en was ook lekker.
Ontbijt was ook zeer okee.

Of dit 4 sterren is kan over gediscusieerd worden. Vanwege de vele vergaderzalen is dit eigenlijk een ideaal hotel om die mensen te slapen te leggen.

Minpuntje, er is niet echt een bar, drinken doe je in het restaurant gedeelte. ook jammer dat de zeep in onze douche leeg was bij aankomst....

Datum van verblijf: januari 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank trashgang
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 november 2019

Een bezoek bij vrienden in Hilversum afgesloten bij restaurant Vivaldi Hotel Lapershoek. Aangenaam verrast door de attente ontvangst hebben mijn vrouw en ik met bijzondere waardering voor de kok genoten van een prima samengesteld diner. Voor herhaling vatbaar, hoewel wat extra aandacht voor de aankleding (tafellinnen - bloemetje) op zijn plaats zou zijn.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Cees M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelLapershoek, Front Office Manager van Amrâth Hotel Lapershoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Beste Cees,
Hartelijk dank voor uw reactie naar aanleiding van uw verblijf in ons restaurant Vivaldi.
We zijn blij te horen dat alles zo naar wens is geweest.
Wij gaan dit zeker doorspelen naar de keuken en bediening.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel!

Met vriendelijke groet,
Susanne Koene
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken