“Lunch bij Hamra Street Restaurant”
Beoordeling van Hamra Street

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 41 van 168 Restaurants in Hilversum
26 september 2020 beoordeeld

Sfeer is goed. Zeker aanraden voor lunch.

Eten zie foto heerlijk eten 8,5 / 10
Toetje 9,5 / 10
Bediening was erg vlot 8 / 10

Wat ik begrijp is dat alle toetje zijn zelfgemaakt en ook de ijs. IJsje zeker aanrader

Datum van bezoek: september 2020
NNicolas91, Owner van Hamra Street, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2020

Thank you for your visit and appreciation as well as for spending the time and effort in writing this review. We look forward to your next visit.

20 september 2020 beoordeeld

Wij zijn dol op Libanees eten en het eten bij Hamra Street beviel erg goed. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ze spraken alleen Engels en de kaart is ook in het Engels. Dat vonden we allebei niet erg en juist wel leuk. Samen met het interieur waande we ons in een grote metropool. Wat jammer is aan de kaart is dat er geen uitleg bij zit. We hebben al eens eerder Libanees gegeten, maar toch wist ik niet alle namen meer. Als er ook een Nederlands kaart zou zijn en/of met uitleg erbij, zou dat de drempel wat verlagen voor mensen om er te eten. Je wil niet alles aan de ober vragen. Het personeel helpt je wel de juiste keuze te maken. Wij gaan er zeker nog eens heen, want we willen nog meer uitproberen!

7 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen ik zocht naar een restaurant vielen mij de goede recensies op van dit restaurant. Fijne sfeer binnen met lekkere muziek(niet storend). En het eten is fantastisch en heerlijk. Zeer vriendelijke en attent personeel die graag uitleg geeft over de gerechten en persoonlijk advies geeft. Het eten was goed op smaak en de red velvet cheesecake op het eind was buitenaards lekker........geweldig. Ik kom hier zeker weer en keer terug. Bedankt!

21 augustus 2020 beoordeeld

Per toeval gepasseerd met mijn vriend uit Israel. Heerlijk eten, maar vooral bijzonder eten van een zeer goede kwaliteit. Een lust voor het oog en voor de maag. Heerlijke wijn. Verder super vriendelijke en gastvrije bediening. Een aanrader voor diegene die eens wat anders wil.

Datum van bezoek: augustus 2020

13 augustus 2020 beoordeeld

Na een tip van onze kinderen (21 en 23) zijn wij hier met een bevriend stel 's avonds gaan eten. Het was een prachtige zomeravond en wij hebben lekker buiten op het terras gezeten. Voor we het wisten waren we 4 uur verder... We hebben genoten! Wat was het allemaal smaakvol en wat een lieve mensen! We komen hier zeker weer terug!!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Hamra Street bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Hamra Street geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.