“Zalig terras”

Geclassificeerd als nr. 48 van 359 Restaurants in Haarlem
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Aan het mooiste plein van Haarlem ligt al meer dan 135 jaar Grand Café Brinkmann. Een historische plek waar je heerlijk kan ontbijten, lunchen en dineren.
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zalig terras. Ook binnen heel gezellig. Super snelle en vriendelijke bediening. Propere toiletten

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassieke sfeer, had erg goed kunnen zijn.
Leuke borrelplek. Helaas ging het met een borrelplank mis na 4 keer vragen en een uur wachten kwam de plank. Ook kwam er meerdere malen iemand iets bij ons brengen wat we niet besteld hadden.
Ik denk dat dit beter kan. Volgende keer hoop ik op een betere ervaring.

Datum van bezoek: maart 2020
29 februari 2020 beoordeeld

Prima lunch genoten in een authentiek pad op een mooie centrale plek in de stad.
De bediening is razendsnel. De kwaliteit van het eten is matig. Carpaccio met veel kunstmatig middelen mooi rood laten kleuren en veel te veel Parmezaanse kaas erbij.

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier lekker eten, maar je kunt ook gewoon lekker wat drinken. Er heerst een leuke sfeer en de inrichting is gezellig. Vriendelijke bediening.

22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons weekendje weg in Haarlem 2 maal deze gelegenheid bezocht. De eerst keer voor koffie en gebak. Lekkere kop koffie en goed gebak. De 2e keer voor ontbijt terug gekomen. Goed verzorgd voor een redelijke prijs.

Reizigers die Grand Café Brinkmann bekeken, bekeken ook

In Grand Café Brinkmann geweest? Deel je ervaringen!