“Eenvoudig interieur ”

Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten, Nederlands, Internationaal
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig interieur maar met super vriendelijke mensen. Een kaart met voor elk wat wils aan democratische prijzen. Grote porties en bovenal smakelijk

Datum van bezoek: maart 2020

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed en ze hebben het meest vriendelijke personeel dat wij in tijden getroffen hebben. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
10 februari 2020 beoordeeld

Omdat alles in de buurt vol zat binnen gelopen bij Babbels. Veeg teken dat daar nog genoeg plaats was. Kale zaak, niet sfeervol. Eenvoudige kaart. Gevraagd naar de wijnkeuze kijkt het meisje van de bediening me aan alsof ik haar een oneerbaar voorstel heb gedaan. Goed, dan maar geen wijn. Scholfilet bestelt. Vis was redelijk maar werd omhuld door een veel te dikke laag deeg. En hoe moeilijk is dat nou een visje frituren? Voor noodgevallen is Babbels een optie, maar als je gezellig en lekker wilt eten zou ik doorlopen.

Datum van bezoek: januari 2020
8 december 2019 beoordeeld

Op een drukke dag (tijdens de jaarlijkse kerstmarkt) keurig ontvangen en gevraagd buiten onder de warme lampen even te wachten. In 20 minuutjes zou er een tafel vrijkomen. Veel sneller was het al geregld en zaten wij binnen aan een tafeltje, super. Lekker gegeten voor een prima prijs. Het enig wat we echt heel jammer vonden waren de plastic bloemen in een afscheidingswandje, zonde en zo verholpen door iets leukers.

Datum van bezoek: december 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

Lekker eten ( zeker in verhouding met de lagere prijzen) gezellige sfeer en een goede bediening! Komen hier zeker vaker

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Babbels bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Babbels geweest? Deel je ervaringen!