“Heerlijke cocktails, heerlijke sfeer”
Beoordeling van Bar Wigbolt

Bar Wigbolt
Geclassificeerd als nr. 27 van 360 Restaurants in Haarlem
Keukens: Europees
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
19 maart 2020 beoordeeld

Wigbolt is een cocktailbar met precies genoeg poespas om er vaker dan 1x te komen. De lekkere en inventieve cocktails worden geserveerd in een ontspannen sfeer onder de kundige begeleiding van de barmannen. Vooral op vrijdag en zaterdag een plek waar locals zich verzamelen om voorgaande redenen.

Datum van bezoek: januari 2020

20 februari 2020 beoordeeld

Erg leuke avond gehad samen met mijn vriend met super lekkere cocktails en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren in Bar Wigbolt geweest en altijd uitstekende ervaringen gehad. Heerlijke cocktails en super gezellige sfeer. Voor ons met afstand de leukste bar in Haarlem.

Datum van bezoek: januari 2020
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijgezellenfeest met 13 man. Heerlijke cocktails en snacks. Goed advies en klantvriendelijk personeel. Parkeergelegenheid is redelijk laag. Wij waren met de fiets en dat is zeer goed te doen.

Datum van bezoek: oktober 2018
6 november 2017 beoordeeld

Gezellige kleine bar in hartje centrum. De barmannen weten alles van cocktails, zijn super vriendelijk en gastvrij. De cocktailkaart is uitgebreid, ik kon niet kiezen maar doordat ik vertelde wat ik lekker vind kreeg ik een super lekkere cocktail. Ook voor een biertje en een glas wijn kan je hier prima terecht. Ongedwongen sfeer, gemengd publiek.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Bar Wigbolt bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland

In Bar Wigbolt geweest? Deel je ervaringen!