“Meneer Frans TOP”

Geclassificeerd als nr. 46 van 361 Restaurants in Haarlem
Keukens: Europees
Dineropties: Lunch, Buiten zitten
Wijk: Centrum
Beschrijving: Meneer Frans siert sinds 2014 het hartje van Haarlem met een trendy lunchroom. Een stijlvolle en vooralgezellige plek, verstopt in het monumentale pand van Van Duivenboden Interieur, waar je terecht kunt voor ontbijt, lunch, borrel, high tea en alles wat daar tussenin zit. Daarnaast is Meneer Frans gezegend met de leukste binnentuin van de stad, waar je in de lente- en zomermaanden heerlijk op het terras kunt ontspannen (TIP: of juist ontspannen kunt werken). Open tijdens de reguliere winkel-openingstijden, maar ook te huur voor (besloten) partijen en feesten. ​
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Meneer Frans is even zoeken maar heb je de binnentuin gevonden dan is alles meer dan goed, heerlijke lunch en goede wijnen. Prijs kwaliteit is hier prima in orde

Datum van bezoek: juli 2020

9 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit een beetje verstopt, maar het is wel de moeite waard! Het was super druk, maar gelukkig een plek gevonden. De inrichting kon een opknapbeurt gebruiken. Wel enorm lekker en betaalbaar geluncht! Grote porties. Een veelzijdig menu.

Datum van bezoek: december 2019
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat blijft meneer Frans een geweldige plek. Koffie is perfect en het broodje kip avocado blijft echt mijn favoriet!! Ga zo door!!!

Datum van bezoek: november 2019
10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en gevarieerde betaalbare kaart, mooi geserveerde gerechten, het was vrij druk maar desondanks werd er de tijd genomen om gerechten toe te lichten en de bediening kwam ook erg vriendelijk op ons over. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: oktober 2019
2 november 2019 beoordeeld

Vond erg koud en tochtig, koffie vond ik niet lekker, en we hadden een kip met advocado, broodje besteld,die was vreselijk van smaak. Kip was koud en smaakloos. Nee, sorry, nooit meer.

Datum van bezoek: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Reizigers die Meneer Frans bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland
Haarlem, Noord-Holland

In Meneer Frans geweest? Deel je ervaringen!