“"overdekt terras"”

Keukens: Nederlands
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
5 weken geleden beoordeeld

Ik kom hier graag wanneer ik in Haarlem ben. Een gezellig terras, Leuke bediening. Ondanks de regen zat het vol en moest je wachten op een tafeltje. Het advies is reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2021

23 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch was prima maar niet bijzonder. De tuna melt was ok. Aantal speciaalbier op de tap.
Service was snel en goed!

Datum van bezoek: mei 2021
29 juli 2020 beoordeeld

De lunch was al prima, kroketten op lekker brood en cappuccino op een leuke wijze geserveerd. Ook s avonds hier gegeten op het terras in de zon. Lekkere biefstuk, goede friet en bijpassende lekkere groenten. Vriendelijk personeel, kortom, fijne plek om wat te eten en te drinken.

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zit in een rolstoel en moest plassen (wc boven), maar ik mocht naar een andere wc. De lunch was ook zeer goed. Fijne service!

22 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten op het terras. Genoten van spareribs en een plateau van drie verschillende burgers. Vriendelijk personeel die goed schoonmaakte nadat het tafeltje weer vrij kwam voor nieuwe gasten.

Reizigers die Brasserie van Beinum bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

In Brasserie van Beinum geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.