Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

1 beoordeling
vanaf 241,29 US$
vanaf 107,45 US$
Beoordeeld op 1 maart 2020

Een prachtige kerk met een mooi orgel en schitterende raamcollectie. Dit voor een protestants kerk. Mooi gelegen in het centrum van Haarlem. Tevens een bijbehorende souvenir winkel waar je te kost en te Keurig artikelen kunt Indian.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooie grote statige kerk. Met een van de grootste orgels van Europa. Je kunt hier je ogen uit kijken maar ook eens tot rust komen in een mooie omgeving.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

Prachtig om deze kerk van binnen te zien. Glas in lood ramen, graven in de vloer, Gotische stijl. Midden in het centrum van Haarlem.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 18 januari 2020

De Bavo, een supermooie kathedraal, vooral de geschiedenis van de kathedraal vond ik heel interessant, dus verveel je je, ga dan naar de bavo

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Tijdens ons weekend Haarlem zijn we in de mooie Bavokerk geweest. Belachelijk dat je voor een kerk entree moet betalen, maar eenmaal binnen zie je dat er wel wat restauratie nodig is.

Datum van activiteit: december 2019